Followers

Monday, October 25, 2010

Diriku Tetap Diriku


"Diriku Tetap Dirikutajuk macam best je kan???,,,,tapi???... memang best la juga kot????,sebab aku yang pilih..hehehehe..kena la dengan diri aku, Aku tetap Aku,Fikri tetap Fikri, Dirimu tetap Dirimu..,iekkkk..ape kne mngene dgn dirimu dgn diriku lak???haha,,,:))

Yang ini muka budak tak matang.. jangan tertipu..agagagaga~
Walau bagaimanapon keadaan aku tetap fikri yang dulu tak ada yang berubah,kalau ade pow sikit jew,,dulu Selekeh,sekarang..Sakai,dulu Pendiam sekarang...,dah tak reti nak duduk diam "kot"..hehehe,dulu tak ada la perangai gila2 dan sebagainye ,sekarang menjadi2 perangai aku...GILA!!! ko orang jangan takut sama aku pulak...wakakakaka..
dulu Pemalu..sekarang... Pemalu lagi..tapi ala2 lagu dina "Malu Tapi Mahu"..

Yang ini baru la nerd..:D
jadi tak ada apa yang nak berubah sangat, pada diri aku...urat saraf otak aku, 
tak putus lagi....aku still boleh ingat membe,dan ingat makan don't worry....
sekarang satu jew,aku nak buktikan pada orang,yang aku boleh berjaya...tak macam fikri yang dulu..."NERD" , "GEEK"...kalau dari segi pemikiran memang aku mengaku dulu tak matang, aku mengaku dekat sekolah memang suka kacau perempuan...senang cte  sakat...yang itu mmg tak matang,kadang2 gurau senda  boleh buat orang terluka..jadi aku perlu berhati2 bila bergurau,..bagi wanita2 seluruh dunia,kalau lelaki sakat atau kacau ko orang jangan la gune senjata cubit2tan sakit doee!!...sekarang da maju,guna jew Penyampu hehe

 Jadi tak perlu la risau..pada diri ku ini ceh...ayat nak Poyo!!......"Diriku Tetap Diriku"

Take Care Of Yourself!!

16 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

aku 1st dowh!!!suke nye...

diri mu begitu berharga...hehehe...

zoey zau yah said...

poyo lah baru ade style!

Fiq Fikri said...

fauzi:ahhah thanks ko orang 1st komen hehe

Fiq Fikri said...

zoey zau yah:heheh poyo mutu,adalah jiwa ku ,btw..thank ya!!

cik 18 said...

haa...yang penting, tetap posing gituhhh...

Fiq Fikri said...

cik 18 :pose maut tak maut la hehehe...

edogawa_conan said...

wahahaha.. apakah tu lelaki geek?

Fiq Fikri said...

edogawa_conan:mau tahu ape??search kat google translate...hehe

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

wah! harap2lah cepat matang ek! hehehe ... ni candid ni! kan kan kan? huuhhu....

Hezesuze said...

walaupun poyo uols tetap cute ahakss

Amir Naufal said...

cantik kan gambar kau..
spe la yg tukang shut 2 kan???huhu

::cikjuju::◕‿◕ said...

huhu...sape2..sape amik pic ko???ak pon nak jadi model guk!!!huhu...

Fiq Fikri said...

cik juju kat atas ko tu...la yg amik pic aku..tahiah!!
nk jd model dtg dekat agensi kau agagga..

Fiq Fikri said...

Hezesuze:eheheheh makseh pujian anda amat dihargai kikiki,poyo sudah

amal_fc1303 said...

suka bergmbr yer...

sempoi la blog nie..

SyafiQ aHaDin said...

Believe in yourself! (Motivate my self!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...