Followers

Wednesday, October 20, 2010

FiQ Maju Dalam Sejarah

Hari ini pagi rabu yang sungguh ceria,sungguh indah dan sungguh membosan kan,oppss terlupa..dan dituruni Jerebu... bersamaan 20.10.2010 yang teramat mengantok,terase nak balik rumah sambung mimpi aku malam tadi,”agak indah la jugak”... Tidow,dan tidow,kumpul tait mata banyak2 ahaikss..boleh jual...Sudah2 kalau dilayan lagi bertambah biol la korang..

Saje Mau Tayang Idong,Sama Jelawat aku...teeett



Ini hari aku kene la update blog aku kalau tak update blog rase macam bosan pulak.jadi nak menghasil kan entri ni,bukanya mudah bagi aku yang separuh Popcorn, kalau dikira kan 3kali aku gi tandas baru dapat hasil..kata orang amik aura tandas...heheheh,


Why AKu Pakai Baju I Love Bandung???”Sesat Kot”
Hari ni melaka maju...aku pow nak maju..."hari nie jew" sempena Melaka maju hari ini aku mau promote sikit tentang Melaka dan aku sekali....”sambil menyelam sedut sikit air

Muka 10hinggit,Penat kot..
Melaka terkenal jugak negeri ,paling tebersih aku berasa takbur....dengan kerajaan negeri Melaka Syabas!!....Jadi Aku orang Melaka perlu lah Jadi manusia yang bersih jangan buang tait hidong merata2,Hobi aku la tu...kalau boleh lap jew kat baju...Nanti Boleh Basuh Guna Sabun BOOM!! Pasti bersih aggagagagag~


Aku Panggil Ini Tempat, Rumah Merah,Tak Tahu La Korang Nak Panggil Rumah Hijau,Kuning Kew, No Problem La Mata Lain2


Aku Harap Eye On Melaka Yang dah Lama Tak Pening Kan Orang Ni Dapat Beroperasi Hari Ni.oo yeahhh..!!.Kalau Boleh Replika Kapal Portugis Flo De La Mar Ni Boleh La Gerak Hari Ni Boleh Bawak Aku Pusing2 Satu Melaka...”Melaka Maju” Semuanya Boleh..huhuhuh..~
Ding Dong!!!
Untuk bulan Oktober ini, tarikh 20 Oktober 2010 pada jam 20:10 ( 810:10 malam) sejarah akan tercipta di Malaysia. Pada saat itu, Negeri Melaka secara rasminya akan diisytiharkan sebagai Negeri Maju setelah melepasi minima indikator yang ditetapkan oleh OECD. jemput la hadir beramai2 ajak atuk,nenek,mok,Monyet belakang Rumah kew.. masuk Free,”Kot”

 

Tengok Kat Menara Tming Sari To Nampak Tak AKu Sedang Melambai2 Kan Tangan Ala2 Miss Universe



Pengisytiharan to akan diadakan di Stadium Hang Jebat dengan konsep ‘ Melaka Maju 2010,Warga Melaka
Negeri Bandar Teknologi Hijau’. Sesuai dengan temanya, pengunjung-pengunjung digalakkan memakai pakaian berwarna hijau pucuk pisang ke majlis to .jangan pandai2 cari warna pucuk lain...     
 


 
Abang Beca!! Abg Beca!! Aku Nama Jew Dok Melaka Beca Pow Tak Pernah Naek...
Belum Lagi Aku Yang Bawak...Lagi La Putus Usus Aku Nak Mengayuh..ahhahah~


Jadi
Aku macam biase lah orang Kuat Pak Ali,Sudah dapat lesen duduk kat rumah Tengok kat Tv jew la.
Sape yang pergi Stadium Hang Jebat... to Mintak la interprem Masuk dalam Tv...Jakun! Jakun!...hhhahaha...

Akhir Sekali Ingin bercakap2
 Entri Ni Sekadar Ingin Berkongsi...Dan Promote2...

19 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

selamat MELAKA maju la yeee...org kuat melaka ek??

MELAKA BEST & UNIK!!!!

Fiq Fikri said...

Ade Aku Melaka terus Maju JAya..agaggagg...thankssss

Hezesuze said...

ritu pergi melaka ingatkan nk nek eyes on mesia..ujung2 tutup lak hadooiii....

::cikjuju::◕‿◕ said...

n3 busuk.amik mood dlm tandas!!

weyh!!ko delet komen ak eyh???

kang kene pelangkong kang!!

Fiq Fikri said...

Hezesuze:siannye jauh2 dtg nk naek eye on malysia..last2 tutop..agagaa

::cikjuju::◕‿◕ :cari ilmu dlm tandas..xde pernah orang buat...aku buat la...agagga

Nafisah said...

ok..melaka maju ek?? selangor dari dulu lg maju tw..=)

Fiq Fikri said...

elehhh...fisah bile selangor maju????

Yana Shahren said...

terimas kerana singgah blog yana, btw, best!

pYinCesZ EleCtRa said...

yeahh..
melaka lgi brsih from my hometown kelantan....
love melaka wlaupom bkn orng local..
love all the pic...
awesome...

Fiq Fikri said...

makaseh ye...makan budu tok???

Anonymous said...

mlaka mju....... yeye

zai d' iera said...

maju2.... hurray...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

t tron MELAKA bole la lepak ngn ko ek..

::cikjuju::◕‿◕ said...

einaz shah rizal thomas said...

blog walking .
nice blog ;)

Nafisah said...

fiq, tue lah ko x pernah nak jenguk selangor..selangor negeri maju 2005 k..sekarang nie dah tahun 2010..dah lama maju k..wekkk..

Fiq Fikri said...

fisah aku tak amik tahu sangat negara ko..agagaa...
bile maju?

Melati said...

ahaa, pic yg first tu menawan oke!

SyafiQ aHaDin said...

Sabah negeri apa ek?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...