Followers

Tuesday, October 26, 2010

Bosan Oh!! Bosan


Pembuka Selera....
Pergghhhhhh......pagi2?? aku da rase cam nak membebel jew gune molot..nak jaga adab aku membebel dalam hati pow cukup bagus tak ada sapa yang tahu,....kenapa la bosan sangat hari ni,kenapa la jam tu lambat sangat berjalan,kenapa la mengatuk sangat hari ni,kenapa la tak ada keje hari ni,kenapa la dengan aku hari ni, semua tak kena...


nak ikut kata hati "MALAZ"...nak "merungut jew",orang tak kasi kerja bersyukur la sikit boleh duduk2 panas kan kerusi...panas kan buntut sekali....
dah nak naek bisol buntut aku..duduk lama2...adesss!!! "aku perlukan obat bisol!!"

kalau nak diikot kan kalau aku merungut,tak dapat ape pow..kalau pikir 5 kali pikir sekurang2nye aku puas hati dpt luahkan..segala isi perot,hati,usus yang aku pendam...PUAS!!
kalau merugut dapat makan kew,tidow,karoky nak jugak aku merungut 24jam...
lebih baek aku picit black spots,ade juga faedah...daripada tak ada kerja,,,
"tak ada kerja cari kerja"


Penutup Selera..
Meh sini bace sepantun penutup aku yang ntah apa2!!

Kebosanan itu amat dibenci
sampai orang nak bunuh diri"tu statement bukan cam aku"
Bermakan, Bertidur, Berduduk, Berdiri,Berberak,Berkaroky,Ber...Ber..
sepanjang masa

Tapi hei Fiq Fikri janganlah kecewa
Kebosanan akan berakhir juga
nantilah masa saatnya tiba
legalah hati, rianglah ketawa.bersama
Roti canai menanti anda...
jam 1pm nanti

10 comments:

Wan Zulqhairi said...

sama laa..aku pun ngh boring giler nih

Fiq Fikri said...

ahaha..hari nie hari bosan sedunia.:D

Hezesuze said...

boring makan ikan kering ler uols...agagagagagaga

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

klu boring jom p mancing..mampu????

Fiq Fikri said...

Hezesuze :ishhh..ikan kering nk wat pew..kucing makan pow tak kenyang..aggagaa

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):aku dah tak mampu lagi nk memacing...dah xde kesabaran..silap2 aku terjun sungai tu..ahahha

zai d' iera said...

kolo tnsion sgt.. amek ank kucing, wt soto... huahua...

Hello Zuliyana Arshad said...

justin bieber say-YOU SMILE I SMILE...
huahua

Fiq Fikri said...

zulin riang kan hati yg bosan..agag

SyafiQ aHaDin said...

Saya pun suka monolog dalaman dan cakap sorang dan...err....yang sama waktu dengannya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...