Followers

Saturday, October 30, 2010

Sifat2 menarik aku..erkk


Pagi yang sepi...sejuk segan,nyamuk berkeliaran ,aku sempat nak update blog...walaupun kedengaran dengkuran kakak ku..yang sepoi2 bhase,agak menggangu sikit...misi  aku tok tulis entri.tak ape kite teruskan jugak misi kite..Fiq boleh Pakistan boleh!!

Be Your Self!!  Btol kew? Huh...Betul la tu..
Susah kew untuk kite tunjuk kan sifat kita yang sebenar??   
Atau malu?  ”Tak Ada Hidung”
Atau takut Dibenci  orang? ”Sape dia orang nk benci kita”
Atau Susah Untuk Diluarkan ” berak senang pulak”
Al kisah...Fiq

*Seorang yang Tabah,”Errkk mane2 yang dengar pasti cam poyo kan”..diluar aku akan jadi seorang yang tabah...dalam rumah,pulak tabah aku semakin kurang..
*Seorang  yang open jew,”rasenye kot”nk kongsi apa2 boleh aje...
*Suka berkawan,”lagi ramai kawan lagi banyak pendapat atau pandangan yang boleh di share”
*Aku Pemalas ,dekat rumah aku malas sikit..kalu kat kolej aku jadi budak rajin..tak caye??tanya la sapa yang kenal diri ku ni...
*Suka pikir Negatif ”bende ni yang banyak bagi masalah kat aku”
*Pemalu sifat aku yang sebenar “mesti la ramai yang tak percaya”lagi2 budak tu...kadang2 aku jadi budak tak malu..secara tetibe...
*Suka bercakap tak henti2”kalau sudah lame kenal la..kalau baru2 tu cm malu2 monyet la,nk pot pet!!,
*Emo sikit “sikit jew tak banyak”layan lagu sedih...selamat jalan romeo.
*huh!! Yang ini susah mau bilang kat semua..aku suke gadis2 yang sempoi,dan kelakar...yang ni sifat jugak kew???ntah...
Cukup la tu 9 jew yang mampu ku beri..nak ikot kan byk lagi..kung ko orang muntah menanah plak baca...lagi satu kat tempat orang aku tak suka tujuk sifat aku yang buruk...kena jaga adab sikit,lupe plak last2.aku ni brdisiplin jugak...klass susah mau ponteng..tu je mau bilang teruja la plak...
Sudah tu fiq masa untuk beradu,sama nyamuk2..yang kehausan nafsu ...


29 comments:

zai d' iera said...

fuhh.. ayt2 yg..........
ahahaha, asl an ko bhgie yop..

conan said...

bagus la tahu sifat2 diri sendiri.. byk yg bole blaja.. pastikan hari ni lebih baik drpd semalam. huhuhu~

::cikjuju::◕‿◕ said...

wakakak.sume diatas adalah betol.

Fiq Fikri said...

zai d' iera:yup n ckp poyo...??asal kan aku bahagia ahhaha..

Conan:btul..belajar hari dan semlm..be your sefl..

Fiq Fikri said...

::cikjuju::◕‿◕:tahu2 jew kan.haha...semuanye btul...like2!!

abby said...

wahahaha...
terbaik awokk~!!!

zOeY zAu YaH said...

yg no 9 tu i like! hahahaha...

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:huh suke no 9 tu..suke ek..jeng2..bukan selalu pow nk emo2..heheh

Amir Naufal said...

suka ko pnye entri..
ak dpat rse..ko sngat ikhlas..
manaip gne hati..
gud luck fiq..:)

Fiq Fikri said...

Amir:makaseh!!..aku gune hati dan jari jemari aku..:DD

zai d' iera said...

aik?? ble mse aq ckp ko poyo... ayoo.. spe yg ckp.. antu kowt... wawawa

amal_fc1303 said...

tu dia seorang yg berdisplin...

hehehe,

menarik la cite pasal awak nie.

gud2..

Fiq Fikri said...

amal_fc1303 :sudah semestinye..berdisiplin la jugak..kikikiki..thanks ya..

Wan Zulqhairi said...

sama r..kt rumah aku malas.. kat kolej rajen sket.. ngehhngeh

Fiq Fikri said...

Wan Zulqhairi:bagus2 kita boleh jadi 2 kepala..pe yang penting berdisiplin..hasyummm..~

Nad' Dhira said...

dah komen...wahahahaa~~

Nafisah said...

ada yang betul..ada yang x brape nak betul..tp, ko mmg open..senang nak citer papa dgn ko..tue aku x kisah nak kena kan ko coz ko jenis slumber je..semoga ko kekal kan perangai gini..baru aku leh kwn dgn ko sampai bila2..huhu..

Fiq Fikri said...

fisah ape yg tak btul??mesti yang pasal malu tu kan??

amal_fc1303 said...

wah berdisplin gtu.
bgus la kalo berdisplin ada dlm diri.
gud2..
tingkat kan prestasi..

u r welcome.

Fiq Fikri said...

amal_fc1303 :makseh ya!!...

airazulaikha said...

wahhh..resume kah ini? hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

menaip dengan hati ek kali ni...nmpak keikhlasan anda..

p/s: siapakah si DIA itu????hehehe..

Nafisah said...

aahh..yg pemalu tue mmg x leh nak blah..ko pemalu?? sakit telinga aku dengar..jap, sapa budak tue?? nak tahu gak..ko nie skung dah pndi nak rahsia dgn aku yer..

Fiq Fikri said...

airazulaikha :resume tok mencari jodoh..kikikik

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):yupp aku menaip gune jemari aku...huhuhu,
spe??belum jpe lagi...ahha

Fiq Fikri said...

Nafisah :aku belum jpe lagi kekasih gelap aku..huhuhu...tu just nk bg thu jew..

Melati said...

wweeweettt entry best, kelakar pun ada =)))

Fiq Fikri said...

Melati:makaseh..ehehehh:))

SyafiQ aHaDin said...

Ada persamaan! di rumah memang lah pemalas! Huhu! Bangun pagi sapu umah, makan. Tengok tv, study entah ke mana!
Pemalu? memang la kalau baru kenal. Hik3!
Tambah kawan sangat best!
At least we can handle our emotion cukup lah kan.

Ok2! Dah larut malam! Nak tidor. Pasni nak sambung baca. Esok! Haha! Abis la ko Fekri!
Wassalam. (ayat SMS)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...