Followers

Sunday, November 28, 2010

Fanpage??Giler seh

Like! Like! Like!
.
.
.

wahahahaha...
Apa sudah jadi sama aku ni??Aku mungkin mamai lagi ni,
aku tak sedar apa yang aku telah lakukan,
ohhh tidak!! hanya tuhan jew tahun ape yang aku buat pagi ni.
.
.
.
.

Aku cara tidak sengaja telah Buat Fanpage,gile babai...memng nak pamous btul aku ni,
update blog tak seberapa pon,
memang giler sewel aku ni~
Anda setuju,anguk2 kan kepala anda
.
.
.
.
ada tak owg yg sudi Like! Like!??
teserah la pada yang suke atau benci aku,
kamu semua jangan pikir bukan2 ok,ape jadah aku baut bende ni
harap maklum~



Aku confius, ada kah btul aku buat bende ni??
.
.
.
Terima Tak Terima!!


11 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

hohoho buat jer owh ;D
x salah powng

Fiq Fikri said...

Fakhrur Razi berkata:thanks a lot bro..raz

sharaBUNGA said...

yey! da like :)

zOeY zAu YaH said...

dah buat tu trimas je la kenyataan hahhahaa

SyafiQ Bleszynski said...

biar laa... itu suka hati kita la kan.. peduli apa org kata.. kata ada kau kesah.. hahaha..

apapun name aku naik gak..tuh kat lam gambar yg pakai baju MAN U tuu tuuu..yraayyy,!!
nasib aku LIKE fanpage ko fiq awal2.. hahaha

Kiera Qaira said...

like2~
=)

Fiq Fikri said...

sharaBUNGA:thanks shara:) luv u

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:ahhaha ok2 aku trima jew dengn rela hati

Fiq Fikri said...

SyafiQ Bleszynski:huhu thanks,ko owg yg ke3 like aku.wahah

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gile manTOP la mmber aku sorg ni...xde hal la fiq nk wat sume 2...ikot je suke kite nk buat pe pon kan...

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):thanks pojiah terharu aku ko ckp cm tu.huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...