Followers

Monday, November 15, 2010

Indon Lagu Mu




salam satu malaysia semua...kepada peminat2 aku yang sentiasa mengikuti entri2 
aku..walaupow tengok2 jew..
ade kew peminat???mesti ade nye....kan?

sekarang aku sedang kesebokan,atau boleh diketogorikan dengan kemalazsan aku 
yang sangat dasyat.

sampai tak sempat nak update blog,sekarang aku nak update entri yang simple2 
jew,nak karang panjang lebar xde mase@ buang masa
jadi amalkan "yang mudah kita buat yang susah kita tinggal kan"...

semenjak 4 menjak ni,aku asyik tedengar orang bertanyakan lagu2 indon yang 
terbaru..
kenapa tak tanya lagu2 malaysia yang terbaru?? lagu thailand kew?
kenapa isu ni perlu dipesoalkan??
sama2 kita jawab sendiri................


Sudah tu sudah!!..
aku mau kongsi lagu indo terbaik dari ladang yang sedap didengar,oleh telinga 
aku ni
sampai telinga ni dah tak boleh berkata2,tok bagi tahu aku sudah muak...


Amik ko list2 lagu yang tersenarai dalam telinga aku
                                                         LINK                                                      
                                                               
                                                                        











Cukup la tu kan..nak banyak2 nak buat ape,kita letak mana yang mampu jew..
sekali lagi aku nak bagi tahu,yang blog aku tak sehebat mana  pon
aku cuba mana yang mampu,kalau ade yang salah kata tegur2 la.nanti aku boleh perbaiki 
nnt free2 je aku bg penampar japan.cukup sudah
tu saja yang ku boleh kongsi
Nak rehat beberapa minggu
sekian!! marah ni
                                                                                  


13 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

lagu pakistan ade bang??

Fiq Fikri said...

::cikjuju::◕‿◕:adik nnt abg buat kan ye..bg sini no fon...erkkk perli npk

amal_fc1303 said...

mang peminat setia lagu2 indon ek??
pelik2 la nama kump indon nyer.
xpenah dgr pon..
pape pon thankx share lagu2 baru.

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

lagu indon ni mesra telinga la bai..2 yg aku suke gile lgu tu..

Fiq Fikri said...

amal_fc1303 :boleh dikatakan minat la gak...huhuhu..yang xpernah dgr la yg best

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):huhuhuh...npk nye lagu kat mlysia tak laku lagi...ahahhah~

zOeY zAu YaH said...

p.cik,nk penampau jepun bleh? musti cedap kan? hekhek

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:ofcoz la.mau kew??kene la ckp xbest "blog kamu xbest ckp cm tu cpt"hahhha~

Amir Naufal said...

lagu indon ini unik la..
mmg sedap di dengar..lain dri yg lain..i like!!..gaga

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:thanks!! aku thu ko suke lagu indon..walaupow ko tak dgr..lagi

achik ezam said...

lagu eddy lentok pon okey...


eekkkekekekekeke

mr.syazwan said...

indon indon.. aishhh

haha tibebe je

angga zhan said...

Bangga Gue jadi anak Indonesia ??
suka kan kalian nak dengar lagu2 Indonesia ??
heheheh. . .
Banyak Pula teman kalian yang nge-fans musisi Indonesia. termasuk satu teman awak dari Kuala Lumpus nge-fans dengan Musisi Indonesia.
hehe.. thx for share

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...