Followers

Tuesday, November 23, 2010

Tag:Cinta Pertama

Motif???

salam hari selasa semua, ni hari aku telah di tag oleh 2 manusia yang agak gila iaitu,Cik Juju@Jojot dan ahmadfauzi@Pojiah yang memaksa aku membuat N3 pasal cinta pertama,cet..terpaksa aku sahut cabaran diorang.mula2 kan....
.
.
.

Cinta pertama aku??nak tahu sapa??

Cinta kedua aku??nak ke tahu??

Cinta ketiga Aku??perlu ke aku nak bagi tahu??

Cinta keempat aku??adoiii...susah nak bagi tahu..

Cinta kelima aku?
.
.
.
.
.
Sebenar cinta pertama sejak aku masuk kolej,budak area Jb aku rase die suke aku,aku pon suke dia
tapi masing2 tak pandai nak luahkan perasaan..lagi2 aku yang agak pemalu,
tak boleh jumpe perempuan,kalau jumpa mesti bisu tak berkata.wink!wink!
mase die habis sem tak kembali lagi kat kolej..pehh..sedih gila,mmg rugi aku..
malanngnye..cinta telah pergi jauh,dia pon dah ada yang empunye..
sekarang aku masih single,mingle,tringle,pringle..
.
.
.
sekrang aku mahu focus satu jew dulu,stdy..
then cari keje,dan cari duit manyak2
kalau duit xde aku rase,perempuan tak pandang kot...paham2 jew la
perempuan zman skung sudah moden.
.
.
.
klau ade owg nak pinang aku,bagi tahu cepat2 ok 
 tempat terhad!!
ada ke orang yang suke aku??

.
.
.

Jodoh Semua Ditangan Tuhan Kalau ada?Ada la,Kalau Tak Ada? Tak Ada la..:(
Pasrah~

calon2"cinta tidak kesampaian"
*Eza Aziz
*Abby Zulin
*Eireen
*Iera

19 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

hahaha.. kena tag gak pasal nih... selalu cinta pertama susah nk berkekalan.. tp itu yg sweet~ :P

Fiq Fikri said...

Siti Mashitah Saidin:jodoh semua ditangan tuhan kan..?

Adam Arjuna said...

sian ko kan..
sob..sob.. sedeyh ni baca...


tak pe... ko hensem dowh.. sambil2 ko jalan kat banda2 hilir tu nnt, ko petik je jari jemari ko.. sure ramai yg serbu nnt..

selamat mencuba

abby zulioneir said...

perhhhh name ku npe x last?nk jdi isteri muede...
perhhh sajak ko ek...
hahah
hbs la fb ku kne block agi,,,hahaha

Amir Naufal said...

cinta ak x pernah kesampaian..semuanya tggalkan aku..mahupun cinta pertama smpai ke 17..:(

::cikjuju::◕‿◕ said...

wakaka...buat jugak!!!
hish suke2 jer ko neh kate pompuan mcm tuh kan...

actually,
perempuan neh asal lelaki tuh ensem, macho, ader kete besar and company besar jer baru nak...hahah...

wekk!!

Fiq Fikri said...

Adam Arjuna:thanks ats pujian anda,nnt aku try petua ko tu..

Fiq Fikri said...

abby zulioneir :zulin aku pilih secara rambang..wikwikiwiki..ko tercalon plak..

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:simpati~

Fiq Fikri said...

::cikjuju::◕‿◕ :ahahah aku kan suke sahut cabaran..pas ni buat la yg mencabar sikit,

pisau cukur..wakakakak~

Hello Zuliyana Arshad said...

hahhha,,,,dari 10000 plihan ko ,ku terplih,,tidak ku sangke,,,
o0whh ye iera mne wea?adiknye irfan dia da x de fb kew?bru nk knl leh rpat,,mne lathu,,,

(entri yg ko tulis ni,,ye2 jek dak tu suke ko,?)haha pdan muke...
da la wea bye wea... :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gile la entry ni..best2!!!!

Fiq Fikri said...

Hello Zuliyana Arshad :ahahh ntah la aku rase la die suke aku...wakakkaka

iera telah lari kan diri kewn indonesia,,

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):thanks pojiah...bace kew tak..huhuh~

amal_fc1303 said...

pergh siap offer tu sapa nak kat dia.
moga jumpa la teman hidup lpas abeh blaja nie yer.

Fiq Fikri said...

amal_fc1303:mai2 lelong..haha

cik yuka mohammed said...

sedey bace post ni. hey, sy da follow awk. follow sy balik k :)
tq.

Acha Mahfar said...

ehh nama cah2 takde ponnn. kahkahkahkah

therylisa nurula'in said...

alahai,,,sedihnya,,,tak per2,,ramai ag gadis yang suka kat awk,ade lah tu nanti jodoh awak,,, k,,sabar ye ^_^ ALLAH akan memberikan yang terbaik untuk awak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...