Followers

Wednesday, November 24, 2010

Siapa Pandai Masak

Asalam reader2,ini hari abg fiq mau celoteh pasal masak,memasak
jangan tekejut plak,yang nak dicerita kan ni lelaki yang masak 
pewiitt~
*
*
*
*
wahai wanita2 di seluruh malaysia jangan pandang senget sama kaum lelaki.com
lelaki pon ada bakat masak memasak,ape yang menu lelaki pandai masak aku
tak tahu la,pandai2 la jawab sendiri,
jangan dah makan sok2 tak bangun2..
*
*
*
*
Telur Pon Lelaki Pandai Masak

Nasi goreng emm cube teka?

Ayam masak??   




 
Terigat aku kek kat atas nie..
dulu aku form 5 penah nak try buat kek sokelat..last2 tak jadi
sorang pon tak mau makn,jadi tak nak membazir aku bagi dekat nenek aku..ehehhe shuttt
*
*
*
*
*
di sini aku wakil LELAKI.COM seluruh dunia,saran kepada  jejaka seluruh pelusuk malaysia atau pakistan,jangan malu2 untuk mengaku yang kita pandai masak,
fiq megaku fiq tak pandai masak,kalau boleh mau belajar,setakat masak telur,nasi goreng kew,pandai kot.."kot"
*
*
*
*
 kekadang  masyarakat sekeliling said 
"cam perempuan jew masak memasak ni"
tak patut cakap cam tu,tak salah lelaki pandai memasak,
*
*
*
*
pikiran dia orang masih dijajah lagi ubah la cara pemikiran anda.bukan wanita saja yang berhak bersuare..
*
*
*
jap2 sebelum nak tamat kan entri ni..nak tanye kepada wanita2 seluruh dunia, pandai tak kamu masak telur??
cabutttttt~

41 comments:

Adam Arjuna said...

ahaha...

intro ko kat blog tu dah mcm chef wan plak.. ala2 nak perkenal rancangan.. kekkekek...

well, smpai skang ko pandai masak ke?

aku boley la skit2.. aku nye specialty yg org ckp la.. nasik goreng n cekodok jagung... diorg suka makan tu.. org ckp la.. bukan aku..

ahaha...

::cikjuju::◕‿◕ said...

hoi...tiap taun ko mkn rendang kerang tuh..aku yg masak tau...kalo msk telur lagi hebat ar..sebelah mate jer!!

Fiq Fikri said...

Adam Arjuna:pandai masak?no komen...
yg cekodok jgung cm best bg resepi..

Fie said...

aku bleh la msk skit²
yg simple2 la..mcm msk kicap ke..goreng² ke... skrg nk bljr masak kari plak..hehe.. ko reti x masak kari..klu reti ajar la aku..haha

Fiq Fikri said...

::cikjuju::◕‿◕:patut sedap jew...
masak kan telur tok aku..ptg sikit aku dtg..

Fiq Fikri said...

Fie:kira ok la..pandai jugak ko masak..aku stu hapah tak thu..yg aku thu..MAKAN..kiki~

Dyka said...

hahaha..
awww awww..
abg fiq pandai msk~
HAHA!

Fiq Fikri said...

Dyka:erkkk mana aku pandai..ko bg la buku resepi..

SyafiQ Bleszynski said...

huiii..aku konpius sket yg gamba memula tuhh.. kenape telor mesti nak 2 bijik?..yg kuning. hahahahaha.. ko buat aku lapo.

oi, ko nak copy lightroom? beli cd la der, murah je pon.. hihihhi

Fiq Fikri said...

SyafiQ Bleszynski:aik kembar la...wahah,tu motif aku kuar kan entri ni..

ok2 nnt aku beli kat pasar.

*diera* said...

owh idea hebat.. masakan tak sedap anta kat nenek ye.. bagi tau pakndak kamu.. muahahhahaha..

fiq.. -cam geli plak panggil ko nama gini.. muahahha..
baguih la kalo pandai masak.. nanti sok2 dah kawen bole gilir2 tolong orang rumah masak... heheh kan bahagia...

n mana tau kalo dia mengandung nanti ada alahan tak bole bau masak2.. ha.. tak kan kebulur nanti.. tak kan hari2 nak g kedai kan..
pikir2 la... muahahah..

Dee Zahari said...

i xpandai masak hape2. kiki


*tutup muka malu

♥e'in♥ said...

eh, lelaki masak g sedap dr pmpn au.. serius!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ofcos la aku juga pandai masak..heheh..nk mkn pe??meh gtau aku...hahahah~~

Fiq Fikri said...

*diera*:jgn bg thu nnt kene saman tidak.muahhahh~

Dee Zahari"wahahah..mkn jew thu..

Fiq Fikri said...

♥e'in♥ :tahu2 jew kan..lelaki pandai gak masak..
perempuan lagi teror kot..

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):pojiah aku tak sangka ko pandai mask..ko msk kan aku,kke klcc..boleh?

Kiera Qaira said...

fiq try msk..
kompom! sdp;p

zOeY zAu YaH said...

Saye x pandai masak tapi saya pandai makan hakhak..

Nur said...

ade ke pompuan x pandai masak telur...??duh

Amir Naufal said...

ak boleh masak ayam masak merah.dan lain2..ko pon da rse masakan aku kan.apa mcm??huhu

SYAH'IZZAT said...

mane pulak pmpn je pndai masak..
kau tgk luar negara atau chef2 yg famous smua laki !! haha hidup lelaki !! haha aku mcm boikot pmpn lak.. :))

Fiq Fikri said...

Kiera Qaira :mmg comfirm sedap..sok tak bgun mmg comfirm..

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :mu mmg tak pandai masak..mkn sudah semesti nye semua pandai..:)

Fiq Fikri said...

Nur :ada punye..just tak nak mengaku..wahaha

Fiq Fikri said...

Amir Naufal :ko masak mmg sedap..sampai rase nk tambah lagi.yum!yum!

Fiq Fikri said...

SYAH'IZZAT :setuju..chef2 skung semua nye lelaki..
jgn boikot wanita..nnt kene penyampu~

Khairiz said...

memang lelaki pandai masak pa, kalau pergi kedai makan, kebanyakan org perempuan ke lelaki yang masak? org lelaki kan...malah org lelaki masak lg sedap dari org perempuan masak...ahahaha

Fiq Fikri said...

Khairiz:yup btul2..100%

Khairiz said...

x salah kalau lelaki pandai memasak, nanti bila dah beristeri blh saling tolong menolong.

Fiq Fikri said...

Khairiz:btul,pas ni kaum lelaki termacho seluruh malaysia blanjw masak,memasak~

Kiera Qaira said...

sok xbgun?
means~
ish2..-.-''

NAZRUL AZAT JAMIL said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Fiq Fikri said...

Kiera Qaira:sudah diracuni..whahah..takut2 la jugak,salah msuk bahan kew..

Fiq Fikri said...

NAZRUL AZAT JAMIL:mesti la sedap aku yg msak wahahha

Heidi Shafiq said...

aku suke tgk rancangan memasak.. hahaha..

Fiq Fikri said...

Heidi Shafiq:bgus2 ade jugak lelaki tgk citer memasak,tak salah pon,cm2 kite boleh belajr,pasalm masak2 ni~

SyafiQ Bleszynski said...

oii nak beli kat pasar??.. cd software beli kat pasar? memang xjumpe teros kot..hahaha

pegi la cari kat kedai cd teros..kan senang..hahaha..

Fiq Fikri said...

SyafiQ Bleszynski:aku tgk ini jam kat pasar pon dah ade owg jual nget..

nas said...

aku pon 'pandai' masak gak..cuma masakan ringan n sederhana jer yg mampu...cth cm nasik goreng,lempeng,mihun goreng,sambal etc..kalau masakan kompleks susa la..hehhee
yup2 lelaki mmg pandai masak!
hehehe..follow blog nie~

http://nash121.blogspot.com/2010/11/bersosial-di-alam-mayabagus-ke.html

Azmi said...

apa plak aku masak je...sekarang ni org dah blh terima laki pun pandai masak malah lebih hebat lagi dr pompuan..
haha..mmg jawpan yg tipikal..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...