Followers

Monday, November 22, 2010

Soalan Bocor "AWARD"

 

TETIBE!! Pagi2 Bangun  Nampak Link Dari Pojia,Peh Terkedu Aku Membaca...Akhirnya2X AkuMendapat AWARD Dari ahmadfauzi-ahmadfauzi @ Pojiah Thankss Pojiah
Aku Terharu Mu Bagi AWARD Dekat Aku,Selalu Kalau Tengok Kat Tb Citer2 ANU'GERAH2 Ni Sapa Yang Menang AWARD Mesti Dpat Kereta,Dan Duit ($$), Tapi AWARD Ni Mmg Bernila Bagi Aku,Tak Dapat Duit@Kereta Xpe Aku Tak Kesah "manis di bibir"Mmg Tak Ku Sangka. Wink! Wink!
Lupe Mau Tanye Award Ni Telah Diiktiraf Belum??
 
 
1) Pojiah Slamber dimata kalian :
solan mudah untuk dijawab,sori ye guna nick nama Pojiah..die ni mmg sporting,suka buat lawak yang tak masuk akal,
dan aktif dalam fb selalu gak post kat aku nye page..:) tak rugi berkwan sama pojiah

2) Nama blog saya dan kenapa diletakkan nama ini :
woh...kenapa?? LELAKI GEEK!!..perlu ke jawab??Pojiah:mesti jawab,ok2 lelaki geek ni bermaksud,lelaki yang nerd,lurus,suka kan wanita yang ctik,
padahal lelaki geek tak pon nsem mana..tapi LELAKI GEEK still bijak,boleh badingkan mana yang baik dan buruk..

3) Nama URL LELAKI GEEK dan datang mana idea utk URL blog LELAKI GEEK:
http://fiqqie91blog.blogspot.com/ datang dari mana? dari nama ku FIQ FIKRI, yang QIE tu aku dapt membe2 aku yang panggil nama tu,
sebab dia orang susah nak sebut Fiqri,best sangat kot nama aku smpai susah mau sebut~

4) Apakah kaedah yang ditulis dalam blog LELAKI GEEK :
kaedah?? tak ade apa2 kaedah pon,yang penting ikhlas nak mencoloteh dalm entri

5) Apakah perasaan LELAKI GEEK bile melihat blog orang lain cantek but its not me :
HUUU!!.mesti la jeles@cemburu tak betempat,aku kalau tengok blog2 yang ctik aku mesti nak
buat lebih cantik dari dia orang tapi tak berjaya seh...hampas betul~

6) Bilakah blog LELAKI GEEK diwujudkan :
Kewujudan LELAKI GEEK ni pada  _ oktober 2010..still separuh popcorn
 
7) Siapakah orang yang pertama menjadi followers LELAKI GEEK :
Org pertama???ofcoz la Amir naufal,die yang manyak memaksa aku buat blog..

8) Sila tag 5 org lain untk menerima anugerah dan pas kan syarat syarat ini :
 
 
 
 
 

Pada korang yang ditag, sebelum mengambil AWARD sila buat entri dan jawab soalan-soalan seperti LELAKI GEEK jawab. Selesai jawab sila LINK kan semula ke sini yea. selamat mencuba.!!

 


9 comments:

Amir Naufal said...

ceh..lelaki geek...terharu baca..ada nama saya la..huhu
ak da lmepon dpat awrd 2..tpi xtw ape faedahnye..haha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

TQ ye KIKI ko trime award aku ni..TQ 4 being my fren..*gituuu terharu..hehehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Amir:
2 untuk menghargai insan2 yg rapat so dat lg rpat la silaturahim kite..x gitu???hehehe

Fiq Fikri said...

Amir Naufal :amir mu buat la N3 yang mu dpt awrd tu...

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):yupp..most wellcome cik pojiah,

[maizura mohd nazri] said...

kaw badget hot la. too pasal suke pompuan cantek jek. t dpt bini hodoh baru taw. hahaha

amal_fc1303 said...

sama la award yg kita dpt..
congrate dpt award.

Fiq Fikri said...

[maizura mohd nazri] :Mai aku tak kesah la..mane2 pon boleh..janji hati suci....

Fiq Fikri said...

amal_fc1303:thanks ya!!..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...