Followers

Sunday, December 5, 2010

Blog Baru (2010) Pilihan


Blog Baru (2010) Pilihan


Wasalam Wahai reader2 yang dihormati sekalia,
hati ni tergerak nak join,Blog Baru (2010)pilihan
layak kew aku msuk??layak la kot sebab aku pon baru lagi
 dalam dunia blogger ni..
.
.
.
Tarikh blog aku ni beranak 11 Oktober 2010
1st entri aku yang bertajuk  Jom Baca Kisah Aku
sapa2 yg tak bace sila2 la bace~
.
.
jum lorh kepada blogger2 yg baru lagi nak hidup dalm dunia 
bebelog yok!!
.
.
jangan lupe UNDI FIQ,
cam comfirm jew aku dpt msuk ~
.
.
opp jap last2 thanks kepada  Azman Roslan telah menubuhkan
blog pilihan malaysian 2010..





28 comments:

mr.syazwan said...

lepas ni konpem FEMES!

haha

Fiq Fikri said...

mr.syazwan:wahahha pames kew??insyallah..:)

Nur Edrina said...

good luck ! :)

Amir Naufal said...

good luck..
hope kte dpat..:)

ila haron said...

suka lagu ni...
lagu per ni???


salam perkenalan.....

SyahmiFikri said...

haha.. belog nie dah pemes ponn... adoiii...
tak dapat join.. blog 2009 la...

Attoae said...

vote..
vote cpat.... ;)
all der best...

SyafiQ Bleszynski said...

wahhh.. aku support ko la fik..

sebab aku tak bleh masuk.. waaaaa
blog aku tahun lepas buat..kuang kuang..

Pencacai Alim said...

terkenalla lu pasni...berduyun2 ah anak2 dara suci jadi pengikut setia..hakhakhak

Izz Latif said...

~ouh~
beshnyer.....
ade link x?

Fiq Fikri said...

ila haron :eren feat Romi_pelengkap hidup

Fiq Fikri said...

Nur Edrina n Amir Naufal :thanks ya hope kite dpat masuk..ehehh

Fiq Fikri said...

SyahmiFikri :pames la sgt...bau nak hidup..kikikik

Fiq Fikri said...

Attoae:thanks ya!!:)

Fiq Fikri said...

SyafiQ Bleszynski:thanks sokelat..kalau ko dpt msuk ko tak vote aku la.hahaha :)

Fiq Fikri said...

Pencacai Alim :wahhaha jgn ckp camtu..terharu den dgr,entri aku tak best sgt pon..

Fiq Fikri said...

Izz Latif :copy jew link ni...

Mah@mahu said...

Good luck bro and tahniah lah semoga berjaya..

Fiq Fikri said...

Mah@mahu :thanks der..hope.la..:)

KimiCnoL said...

Salam..goodluck k ;))..
JOM UNDI SAYA GROUP9,NO346 =)
"1.BlogBaruPilihanMalaysia2010??"

♫ AMALINA ♫ said...

Good luck ehh .
Follow awak .
Jom undi no sy 74 grup 2 .

http://budakmulutbesheng.blogspot.com

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAHNIAH tercalon di BPPM !
Salam perkenalan. Momoy datang support kawan-kawan
Support Momoy dari kumpulan 10 juga yer No. 382
MY RECENT POST : ETUDE HOUSE - Korean Cosmetics

Jangan lupa VOTE di BBPM No. 382 !!

♥ nur ♥ said...

good luck dude..
undi nur kump 4, no.129
(=

kembatolo™ said...

semoga berjaya. hehe

shahjiehan said...

good luck my freens jgn lupa undi saya jugak no 227.

http://shahjiehan.blogspot.com/2010/12/undian-telah-di-buka-undilah-227.html

ePL a.ka. ePY said...

good luck!!

http://akuhidupini.blogspot.com/

PuPeL said...

salam..undi pupel ye di BPM kumpulan pilihan 4 no 137..thank ya :)

MiSzy DiaN said...

jalan2 tgk calon2 BPM 2010..
nati karang baru undi..
tahniah + semoga berjaya yaa..
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...