Followers

Wednesday, December 8, 2010

Reality Show


FAVOURITE REALITY PROGRAMS


citer ni agak menarik,dulu rebut2 nak tengok tb sampai aku gaduh
nak tengok amazing race punye pasal,aku start tgk citer ni tak silap darjah 6 kot
sampai skung,lama gila,skung sudah season 17,
tak dpt aku nak tgk..
 sebab astro kene potong..:(





wahh ini citer manyak best aku suke time2 dia orang makan
benda2 pelik cam,cacing,kumbang,daging tak mask,makan telur burung 
unta..erkk..sapa sanggup,msuk la..
tpi kan sudah lama citer ni tak kuar..
mana ek die gi??


Senggeh sorang2 jap..caya tak aku tengok ANTM?
tak ade sapa boleh larang aku tengok citer ni..
aku bukan ape..aku suke tengok dia orang bergambar
memang meletop la..aku mula tgk mula dari season 3
sampai skung season 15 btol tak season 15??
aku pon dah lpe..



ni citer aku paling minat gak,aku suke tengok game die mencabar,
kalau aku dapat masuk ni,balik umah comfirm.tinggal tulang jew aku
yang paling best citer ni..diowg tak pakai baju sesy kouu~


Money!money! money!money!money!money~
best sapa yang nak stdy biz kene tengok citer ni,banyak bagi info dalam
dunia perniagaan.
anak donald duck ni pon cantik "Invanka" nama nye..
your fired!!


meh kak kiah kite meronggeng..
i think i can dance,cap lepong...or zapin only
yang paling aku suke tengok time,hip hop,break dance,holalala~
Rase semua dah tahu,citer ni version malaysia pon dah ade,tpi bagi aku
version malaysia tak Best!!
sory... 


the bachelor??,citer ni kira cam
kat tb 3 dulu,cari jodoh kan...?aku pon dah lupe
apa nama jadah tu,the bachelor ni kisah kan sorang jejaka yang agak kacak
mencari teman hidup,semati..
dah la kacak kaya pulak tu,aku tahu girl2 yang msuk dalam rancangan 
ni semua pisau cukur..

ni citer anjing paling bijak,kan bagus kucing aku pandai,boleh amik kan aku makan,minum
naik basikal..perhhh~
kalau ada sapa yang tengok masa peyingkiran
rase cam nak nangis jew, sedih tengok anjing
lagi2 anjing2 tu wat la mata kilau2 die..
kesian der...




best gak,tapi tak sehebat ANTM tyra banks



aku tengok citer ni rase kagum,teruja
dia orang yang masuk ni semua kerja bersungguh2
nak kurus kan badan,disamping itu jugak pada mereka 
yang winner dapat wit2..
ayat aku nak haram~

em..emm tengok la sendiri...
best gak citer ni..

xde bende nak terang kan..semua sudah 
thu kan,cam mne citer ni,
tapi yang paling suke,dengar sore2
winner,memang terbaikk wookk~


pelik2 jew orang yang masuk america got talent ni
tapi best jugat,,tengok aksi2 yang agak 
buutduhh..kalau nak tahu,dance,menyanyi,joget2
cam2 lagi la
kira semua boleh masuk reality tb ni..

abis sudah..jangan lupe
kongsi kan ape yang perlu kite kongsi jangan malu2,
tamat sudah N3 mengarut aku ni..papai~




12 comments:

ANATI SOKI said...

antm! best!!

Fiq Fikri said...

ANATI SOKI :yupppp mmg best model2 dia semua ctik2 huhu

Amir Naufal said...

mne cerita melayu nie..
sokong lah cerita melayu..haha..
gud luck..:D

Fiq Fikri said...

Amir Naufal :citer mayu tak best sgt hahaah
wei amir aku sudah salah buat adesss

SyahmiFikri said...

huhu.. best kannn.. sgt menarikkk... LoL.. try jer joinn.. mana tau QARL terbg menang.. kan33

Fiq Fikri said...

SyahmiFikri:whahah manyak la ko..aku dah salah buat ni...

mr.syazwan said...

yes! SEMUANYA DEN SUKA! SEMUA BEST.. SEMUA FUUUYOOOO.. hehe

Fiq Fikri said...

mr.syazwan:whahahha sama la kite..

Janggel said...

Best best semuanya.. terutamanya SYTYCD.

Pencacai Alim said...

kullunafsin zaaiqatulmauttt..

weh ko tertinggal imam muda..

SyafiQ Bleszynski said...

aku minat tang fear factor tuh.. tang ongputih makan durian..haha.. sampai muntah kot. dapat kat aku memang telan sampai abisss... kompem!

::cikjuju::◕‿◕ said...

astro kene potong??dan2jer ko..meh dtg tgk kat umah aku..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...