Followers

Tuesday, December 7, 2010

New Header

Wasalam.adik2, kakak,abang2
mai la sini aku ade story baru semperna
maal hijrah ni,Header aku berwajah baru tanpa cacat 
cela..
.
.
sebelum ni aku telah terima banyak krtikan yang pedas2 pasal header aku
ade tu kata tangan aku kodong,mmg btul pon header seblum ni aku cam xpasan pon yang 
tangan aku sudah kodong
.
.
 krtikan yang membina kita harus dengar,almaklum la aku ni baru lagi..
harus dengar cakap orang yang dah tua..
scroll ke bwh
.
.
.
jeng3!!
Putih itu Bersih

Letak Tangan Dimolot,Besar Kan Mata anda
Dan lafazkan Kata2 OMG Ctik

1.napak tak Graphic design yang aku tulis,sebenarnye aku bkn graphic design,
aku just minat sesangat,dalm bidang arkitek ade jugak design
tak salah aku selit kan celah2 header aku ni.

2.Photographer??aku pon minat..belum sampai seru lagi nak jadi photographer

3.Architectural sudah memang bidang aku,kalau aku give up,asik kate susah
tak berjaya la aku..

4.Modeling ceh2 berangan kuat,biar kan aku nk berangan,,ko ade?
minat sesagat gak,tpi malu2 la depan camera
hope lepas aku stdy sama Amir Naufal Na
aku jadi lebih berani,dan tak malu depan camera

Ape maksud Lelaki Geek Gamai Gak yang Tanya Ape jadah tu?
meh aku terang kan
Geek sebenarnye datangnye dari citer reality beauty n the Geek
aku sama kan diri aku dengan Geek tu
sorang yang ...

1.pemalu

2.nerd

3.suka kan gadis2 yang cantik tapi aku tak memilih

4.Lurus kebendol

5.sorang yang bijak,walau pon aku tak sebijak mana


Jangan menilai orang dari luaran.menilai biar dalam hati yang suci
kalau kita nak menila dalam hati orang susah kot,
baik kita nilai kita sendiri..

Salam Maal Hijrah~



26 comments:

ANATI SOKI said...

cun header! :)

miszATIN said...

baru nak nanye pasal geek tuh hakhak
geek ker ??? =p

Amir Naufal said...

my name ade di sana
ak boleh asah bakat ko..ak boleh jdi perungding ko..eceh2.haha

Lelaki Geek..mmg lain dri yg lain nama blog ko..ak suka!!..

ak je belum dpat nama yg sesuai..hampeh tol..

ape2 pon..header bru ko cntik.bak kata ijat aben..simple itu mudah..hehe

SyahmiFikri said...

huhu.. cantek itu headerr.. adess.. takmo tolong wat kat aku ker der?? hahaha. joking

Fiq Fikri said...

ANATI SOKI:thanks:)bkn cun kacak la..ehehh

Fiq Fikri said...

miszATIN:separuh geek jew la.huhuh..

Fiq Fikri said...

Amir Naufa:thanks amir,
free kan mu jadi sifu aku..heheh
yupp simple itu lebih mudah

Fiq Fikri said...

SyahmiFikri:whahah...aku tak pandai nk edit2 ni..
mentah lagi...

mr.syazwan said...

SUCI SANGAT!

hehe

TERBAEK!

Izz Latif said...

~lawa!!~
erm,
bro
mcm mane nak bwt header sendiri ek??
Izz dah lama nak try
(^_~)

www.izzlatif.blogspot.com

Fiq Fikri said...

mr.syazwan:whahah suci dalm debu..
thanks~

Fiq Fikri said...

Izz Latif:aku gune adobe photoshop..jew..

ko boleh stdy bende ni,aku stdy sendiri..:)
ntah2 ko pas ni ko lagi hebat

SyafiQ Bleszynski said...

header baru seyh.. i loike...

oooo... baru aku tau apa maksud gek tu ape.. hoooo... geek = pemalu dan nerd gitu..hehehe

Nur said...

lurus ke?

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

weh bile nk wat kan aku gak!!!!

hamzah ian said...

nice.. cun dan ssimple

Fiq Fikri said...

SyafiQ Bleszynski :whahaha nerd dan pemalu...
aku mmg pemalu...huhu

Fiq Fikri said...

Nur :boleh la sikit jew luruh...ahah

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):eheh
sabr2.pojiah....belum sampi seru lagi ni..
aku tak pandai sgt la..

Fiq Fikri said...

hamzah ian:thanks ya!!
cun melecun..:)

Pencacai Alim said...

menilai ke menila..hakhakhak

Amy Syaquena said...

As'salam..

Amy singgah melawat blogger2 yang amy belum kenal, salam kenal dan amy follow blog nie ye...

Fiq Fikri said...

Pencacai Alim :manila haha aku salah taip la tu..

Fiq Fikri said...

Amy Syaquena :thanks amy...
salam kenal jugek~

Khairiz said...

ada peningkatan, tapi dari segi ejaan pun kena la jaga gak kan? "sesagat" = sesangat...(biasa la typing error)

fishlol~ said...

cam ku kenal header blog kau bro!
eh cam aizulmarcello pon ade..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...