Followers

Saturday, December 25, 2010

S.A.H.A.B.A.T

Sahabat itu indah~
sebenarnye aku nak citer tentang tarikh 21.12.2010 yang teramat indah bagi aku
nak tahu ape??
join mandi sagil,makan cendol,panjat gunung,main snooker,dan main bowling dalm satu hari
jangan main giler...

aku telah menemui sahabat baru yang agak giler2 dan sempoi habis
ayat aku nk haram jew

mula2
agak pemalu la jugak aku, diam seribu makne ekkk
aku mmg cam tu..bkn apew aku kene jaga tonenasii aku,ade org cakp
cara aku bercakap cam mau gaduh jew...
aku kene berhati2

aku pow tak tahu mau cakp cam mane lagi,memang best la jumpe dorang ni
tak rugi kalau kawan sama dorang

cuti sem akan datang hope dorang pelawe aku yg pemalu ni join dorang gi
jalan2 lagi

aku perkenalkan sorang2



1.Muhammad Hafiz           2.Ijat Aben                 3.Fiq Fikri            4.Naim Razaki          5.Ahmad Syahir

6.Sapa tak kenal  Amir Naufal Na
tengah shoot gambar ni
                                    
Pengembaraan Bermula!!
berpindah kepada port yang kedua,port yang pertama kurang menarik
dan..dan..dan.. manyak sampah...
semua kelihatan segak dan menawan...past waktu mandi sesy gitu..awwwww~
Mandi Manda..guraw senda..
Ape ynag penting kerja sama...
semua xde kejaan ni...
.....................
 
Lepas kenyang mandi,makan cendol plak dekat tangkak sapa belanjew??
abg nsem yg blanjew si Hafiz
Click....     7.Aisya Sam         8.Nur Hafizah MF         9 budak ketot Alia Farhana Ahmad
Main bowling time...
kalau nak tahu aku orang second last asik masuk parit jew aku saje jew..buat2 tak tarerr...
juara bertahan 
amir naufal Na nyapah den... nak tahu die dapt point bape gi tye die..erkkk
asik die jew.
berakhir la sudah perjalan yang sungguh panjangggg dan memenatkan tapi best
dengan sahabat baru aku
hope next time boleh jumpe lagi..:)
Nota Penyampu : Sahabat Itu Indah
wasalam.....EnD

20 comments:

Amir Naufal said...

sungguh indah..kenangan x dpat d lupakan..
lgi2 si naim..
org menuju ke lebuh raya JB..dia ke Kl..mmg x bleh blah..haha

kAziShA said...

wahhh syoknya jalan2 ^_^

ketot ! said...

eyh comel la alia tu ^^

NURNADHIRAH RAFIAH IDRUS said...

huuulamak!!! syok mennn!!

..hizamirahim.. said...

lagu best.
XD
hehe.
best betol kuar dgn kwn2 ni.
XD

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:yupp btul2..
hahahah naim2..ok la tu..pengajaran

Fiq Fikri said...

kAziShA:pehh mmg shokk..lebih dri syokkk

Fiq Fikri said...

NURNADHIRAH RAFIAH IDRUS:yesss....best2

Fiq Fikri said...

..hizamirahim..:thanks lagu lame pow..
mmg btul kuar sma membe2 mmg best giler2 yg teramat

zOeY zAu YaH said...

hey pok cik,apsal nenek x de lam gamba tu ha? durhaka tol pok cik haha

DanieL AdiE said...

best2..dpt lepak2 ramai2 mcm nie..


Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/contest-nak-menang-header-dan-blog.html

EzuWan Ilias said...

anda ditag...

http://mohdezwanilias.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kacamata.html

nonaa nano said...

hui , cendol ? best nya .

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH s:mok cik nnt kite snap sama2 ye..kite joget2 sekali..baru meriah..

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:ahha mmmg best.gud luck ye
ko boleh jd juare..

Fiq Fikri said...

nonaa nano:yuppp..mmg best,sedap..murah plak tu...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

smpai ati ko kiki x jemput aku weh..

HaNa HoNeY said...

hebt la tuh bling gak bola boling uh
dari baling kebelakg
haha
^_^

~aku boy~ said...

best tol...
lama aku tak mandi air terjun...
samokh doh!!!

ikan said...

besh blerr dpt melepak dgn kwn nie

miss tht time like an everr :) haha


_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?2521fc2991c276d00d89e037ee31c093

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...