Followers

Monday, December 13, 2010

Vote 30



wasalam reader2~
Seperti mana yang korang tak tahu,aku nak bagi tahu ni
aku telah tersenarai dalam
blog baru pilihan malaysia 2010..yang bernumber 30
sekali lagi aku ingat kan no 30
.
.
.
aku join ni bukan semata2 nak pamous
tidak sama sekali,aku ade satu matlamat
iaitu nak berjaya dalam hidup
 .
.
kalau ade sape2 yang ternampak aku selalu
promote sana sini blog Lelaki Geek paham2 jew la
walaupun N3 aku tak sehebat
blogger2 yang lain,sekurang2 nye aku cuba 
berusaha,untuk maju kan diri aku..
dengan buat muka 50 posen jew,
 ade nampak kan?
.
.
.
aku tak kisah sapa2 yang terjah blog aku..tak bace N3 aku sekurang2 nye
dorang tengok2 picture2 aku yang gedik2 kat side tu..
Fiq hargai kamu semua,

Pintu Undian Akan Dibuka Pada Hari ini
Harap Ada La Orang Yang Nak Vote Aku
Tak Menang Pow Tak Ape
Tercalon Sudah Kira Bersyukur


Tempoh Untuk Undian!!

Baiklah saya nak umumkan tempoh untuk anda semua boleh mula mengundi. tapi bukan undi sekarang ye..


Setelah diteliti dengan keadaan sekeliling, tempoh undian untuk peringkat pertama ni adalah:


Jam 7 pagi 13 disember (isnin) - jam 7 pagi 17 disember (jumaat)


Sekali Lagi Abg Fiq Nak Ingat Kan Lelaki Geek No 30
no


yang Penting Kerjasama Perlu Ada~

13 comments:

Janggel said...

Salam.

Harap2 ko berjaya!

Cik Ila said...

jemput mengundi CIk Ila...no.199..

tq.. :)

Fiq Fikri said...

Janggel:thanks ehehhe..

Fiq Fikri said...

Cik Ila:orite:)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

good luck fren..

*dah undi dh..

SyahmiFikri said...

gud luck yea.. suppot ko la.. undi2.. jom2

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):thanks pojiah..:)

Fiq Fikri said...

SyahmiFikri:cewahhh cam vote aku jew..

zOuL.MzMn said...

www.zuymzmn.blogspot.com

Solihin Zubir said...

tahniah sebab dh layak!

SyahmiFikri said...

mesti la kann.. vote lelaki geek nie.. hehehe

Fiq Fikri said...

Solihin Zubir:ehhehe thanks ya,:)

Fiq Fikri said...

SyahmiFikri:makaseh pas ni vote lagi ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...