Followers

Thursday, January 13, 2011

Kembali Kew Sekolah

Hari ni dalam sejarah aku daftar lambat satu Hari selepas hari pendftrn
sangat kecewa dengan diriku..

bukan aku sorang jew yang lambt ade lagi manusia2 yang lambat 
lihat dibawah,gambar2 yg gedik2 semua tu  manusia yang lambt
tak sedau diri,lambat ronggeng2 lagi...


Team rem it 2011

  
Jejaka tanpa cermin,gagah perkasa...
yang baju merah nsem kan??boleh la gadis2 diluar sana mtk no fon
lagi sorang yg comel2 tu..abg fahmi,sgt comel...


Ni team aku tak campur..ni team jahat...


Minah Purple..


oppp...jangan buat andaian,jap2 lagi satu jari koreng hidung ntah spe2 
tjuk2 aku...


Drama la plak...yang bju sokelat ayu sgt,tergoda i


alalalala...busuk2,meh rapat lagi
sory makcik belakang tu sje jew nk msuk gak..


Cantek ni baru ok,saya perkanal kn ni kak ogy..muda lagi
baru 24..:) suke gelak2 suke buat aku gelak..sampai tak hingat dunia


Nak no fon,ni plak makcik salma,
die la manusia paling bising...kalau bercakap tak henti2,sakit tinge ni, nk jew sepok 
wink! wink!


Jum Balik Tidow....

Sahabat Itu Penting,Mereka Dapat Merawat Luka Kita bila sakit
Thanks BFF

10 comments:

Anonymous said...

haha...best giler...

cik Ladies said...

huhu ..
comel la korang niey :)
rse mcm nk duk ctu gak .. ;p

Amir Naufal said...

comel la ko nie..haha..
selamat kembali ke sekolah..SPM EH?

flyz said...

bdkk sekolahhhh

cik yatt said...

sukanya tengok

Wan Zulqhairi said...

Cekgu marah baru taooo

DanieL AdiE said...

selamat belajar kembali ya..

SyahmiFikri said...

serius stylo mylo..

neway ko stdy mana erkk..

cam budak2 ke sekolah pon ada.. hee

zOeY zAu YaH said...

budak2 nakal..cam dak skolah menengah pon ada gak tambah2 kemeja merah tu haha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mihahaha..ni kt ne kiki????

suweeet nye kolej ko...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...