Followers

Saturday, January 29, 2011

Mula La Gatal Aku dah Mali

Persoalan  gambar dibawah ni...

*Malas nk bercinta....”Buat masa Sekarang”
*Pastu gaduh,putus....cam budak2

Aku senang  jew  tunggu umur  30lebih baru bercinta
Dan terus kahwin kalau dah gatal sangat...”kalau duit dah cukup la kan”

Ini jam perempuan  semua  market  tinggi2,mas kahwin pon nk tinggi...
cam artis la plak....

aku nk simple jew   murah  ($$),dan berpatutan...
asalkn bahagia.


Mula2 malu nak ngorat...


tak sampai berapa minit dah couple...fuhhh class tu

Doakan kebahagian aku....

21 comments:

SyafiQ Bleszynski said...

cisss..makcik mane jadi mangsa tuh???hahahahaha

Fiq Fikri said...

SyafiQ Bleszynski :ahhahah dah jodoh sama makcik tu ape boleh buat...

qlah said...

haha . x pe2 , wish moga berbahagia ye . Amin...

Fanzi Ruji said...

hahaha! funny gilaaa..

iQa~ said...

smoga ko bahgia...

smart dowh pic tu... hahaha~

Amir Naufal said...

sugar mummy ko ke 2??
semoga ko bahagia dgn si dia..amin..:)

Izz Latif said...

~haha~
giler!!
(^-^)
tapi kelakar...

www.izzlatif.blogspot.com

Akulah Aqilah Itu said...

hahahaha! memang proaktif ah. =P

Hidayah Ahmad said...

haha...
mudah-mudahan .
amin :)

http://lagutido.blogspot.com

zety said...

ceh.ape ending die pulak kan?

zOeY zAu YaH said...

apsal muka awek pok cik cam x puas ati jek? kah kah! sape kata semua nak letak hantaran+mas kawin tggi2 je?
saya nak murah jek tapi sampai skang x de pon yg nak saya..! huhu

Fiq Fikri said...

zety:huhuh ala..entri ni ala2 cam iren marcello la jugak.ahhaha

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :yeke murah??boleh la pokcik masuk line..wahahha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

walaweeehhh..aku pon x reti wat cm ni..malu laaaa..hehehe

cikgu ainura said...

lawak la.. cam real jek pic2 ni kan..

♥e'in♥ said...

aha! m.cik xb'salah! =)

dydy said...

u all nampak secocok. haha. :p

Epi Gurlz said...

hahaha..
senangnya dye dpt mak cik 2..
heheee

nur haifa said...

makcik tu macam segan2 jer:)

therylisa nurula'in said...

ahahhaha,,,,,ngn makcik2 nie upenye

Miss Kira said...

smoga bahagia ya... hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...