Followers

Monday, February 7, 2011

Dia Bukan Awek Aku



Ada orang cakap la,aku ni cocok dua cocok sama awek ni
oppsss...bukan aku yang cakap ye Sumpah!!



Cun tak die ni??Nama Faradila bt Mokhtar,berketurunan pakistan
berumur 19tahun,dan dia bukan milik aku...ada paham!!,sebenarnye fara ni sudah berpunye,
tak baik korang cakap fara ni GF aku..ish3 tak patut,"kalau betul pon ape salahnye aku pon muka ala2 pakistan"



kan2 macam adik beradik kan...dorang ni asyik bersama jew,lagi sorang tu  Acha Mahfar
sudah bersuami,harap maklum....



Ni hasil Kerja Tangan Atau Kaki  Amir Naufal NA so bijak,walaupun berbekalkn dengan 
camera  DSLR nikon basic jew,die berusaha nak dapatkn hasil yang menarik..Dan hasil kali ni berpuas hati
dan sonok!!



tertanya2 pokok ape ye kat belakang tu...ada orang tu cakap macam dekat korea
aku tengok,macam dekat belakang umah nenek aku jew,yang dilanda banjir yang dah layu sekarang



Tempat ni memang smart gila, memang sunyi la tempat ni,yang best tu acha sama fara ok jew
dengan tempat cam ni..


.......
...


Tamat la sudah ni  shoot kali ni,port ni yang last sekali paling panas 
dan paling meletop....dan thanks jugak acha dan fara,sudi jalan2 sama kami
dan tak lupa jugak amir yang belanja air tebu,,yang tak beberapa sen jew...

Next time shoot tempat lain pulak..mungkin Bukit Cina!!
bye2 2minggu lagi!!

20 comments:

Fie Omar said...

wah2...bukan main lg ko yer..
diapit gadis2

Fiq Fikri said...

Fie:huhuhu...playboy kata kn ahahhaa
guraw2..

Rara Farah said...

smart pic tuh...pic keenam nampak cam jambu sikit..hehehe

Fiq Fikri said...

Rara Farah:thanks...
nk perli la tu kn?ehhehhe~

NURNADHIRAH RAFIAH IDRUS said...

Acha Mahfar!!!!
suke sgt kat dia ^^
sgt2 friendly

zety said...

suke gmbr 1st

pandangan macam ade maksud tersirat je

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

haah laaaa..ade muka pakistan gak laaaa..*kate nye...

asfz lily said...

suka gambar2 diatas..ada ciri2 artistik lah..teknik pencahayaan yang best :)

Fiq Fikri said...

NURNADHIRAH RAFIAH IDRUS:mmg friendly giler,ada manja sikit

Fiq Fikri said...

zety:huhuhu xde ape2 la zati...ni pon photographer yg suruh...

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):ye pojia..aku ade sikit cm pakistan..bkn nepal..

Aq Waeda,,, said...

seronoknye tgk gmbr2 ni,
n paling suke gmbr yg last skali 2,,,comel je,, :)

ADfeez said...

perghhhhhh aweks!!! :D

Amir Naufal said...

aku puas dgn shoot kali nie..tx ye korng...sayang korng..huhu..:)

zOeY zAu YaH said...

ko ni pok cik..saja je nak buat nenek jeles..!

Adit Iezwan said...

Love it....

SyahmiFikri said...

wah2..

mantap la beb..

kena apit awek2 cun plak tuh,.,

tangkap leleh beb.. haahahaha

lieya orange M.I. said...

mesti ramai lelaki jeles ngan kamu nih..hehee

Addam Juhari said...

macam model kelender r,,,kelendar kuda..hoho

aien sowad said...

itu acha mahfar , i know her :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...