Followers

Tuesday, March 1, 2011

Sepanjang Perjalanan

Akummm....
hari ni abg fiq nk kongsi perjalanan dan percutian 2hari 1malam di perak pada hari jumaat yang lepas
abg..abg.abg.."erkk"sebenarnya pergi ke perak tu ade tugasan dari pensyarah,iaitu membuat kajian rumah terukur
di Teluk Intan,Perak dan kita orang kene la ukur rumah kutai di perak,yang telah siap dibina,bertahun2
seremmmm~

 kita orang dibahagi kepada 3kumpulan dan aku
disumbatkn dalam group Sufian,Salma Dali,kak Ogy,Ana Zuliana,Khanafie,Afiq,Fahmy JB,Pn Intan dan Anges Monica yang tak dapat hadir.

sekarang kita enjoy dengan gambau2 kat bawah ni kalau nak dikotkan beribu2,
masukan sikit jew dalm entri ni,nnt bayk sangat serabut plak kan2.




Perjalan ke Teluk Intan Perak,sangat penat,walaupun aku bukanye drive
senyum!!


Selagi Ade waktu kite shoping2 di pulau pangkor ya bedah beduhhh
tengok muka masing2 semua muka penat,kalau nak di ikut kn budak bju cyan tu nsem
Gred A kot maklumla penat~


Group aku,dari kiri Fahmy,Kak Ogy,Intan,Ana Zuliana,Afiq,Salma Dali,Khanafie,Dan Sufian...


Nampak tak??bukan orang2 tu..rumah belakang tu, rumah tu la yg kite orang kene ukur"rumah kutai",tengok pon dah tahu mesti rumah ni ade penunggu,group lain semua dapat rumah dalam kawasan muzium,kita orang dapat luar dari muzium,siap dihiasi dengan semak samun kat belakang tu...tak tengok dalam lagi,habuk tebal 10inci,almaklumla rumah dah lama...


Hand Up!!


yupppp..
orang suruh ukur rumah,kite orang sebok snap gambr pe jadah ini semua"xde motif"


Hamboi sempat lagi



masa ni tak silap aku kene buat keje,dorang semua sedap jew snap2 gambau,
aku pon ape lagi dengan sempantas kilat terjah dorang,kerja tinggal kan...
biar la rahsia~


Auuucakkk....




notyyy!!


Selepas kepenatan bekerja,"buat kerja kew"??


kalau sekali pandang,mcm dekat sawah padi pon ade ..




kita orang jumpa kawan baruuu...


kawan baruuu lagi~


ni pon kawan baru...
sian tikus ni jatuh kot dri pada atas,aku tengok die terjoget2 agaknye kaki die lumpur...
bukan salah aku, salah kan spe yang tolak die...


Aku dah macam ular daun pon ade,hijau jew...


Makan2 pastu gerak balik yahooo...


Kelis Castel mmg best,banyak hantu!!




Berdua dengan mu pasti lebih baik cewaaahhh....


Rugi aku xbawak baju yg catik2 kalau tak aku dah meronggeng2 nak shoot


END....


tetibe jew kn......
Bye2


Jumpe Next Entri :)


12 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

nice shoot..sape jurugrapher nye???

Fiq Fikri said...

pojiah:gamai jurugambr die...
camera tu pon patut kene cuci.semua tangan ade kuman

amal_fc1303 said...

wah best nyer bergmbr kat keli castel.
xpenah pon tgkp gmbr kat snie...
best x jalan2 perak.
hehehehehe

Amir Naufal said...

pelik2 eh kawan baru kau..
lagi2 si tikus kaki lumpuh 2..haha..lawak la kau

Amir Naufal said...

pelik2 eh kawan baru kau..
lagi2 si tikus kaki lumpuh 2..haha..lawak la kau

Amir Naufal said...
This comment has been removed by the author.
Amir Naufal said...

gambar cantik..klau gune dslr lagi smart..lain kali kne bawak aku..haha

Fiq Fikri said...

amal_fc1303:best giler smpai tak ingt dunia.

taufiq helios said...

seronok bebenor teman tengok kome bergambo :)

zOeY zAu YaH said...

tikus comey cam kamu hahahaaha..

amal_fc1303 said...

biasa la perak kan.
hehehehe..

- yUsziEka - said...

nice pic.
budak baju cyan tu mmg super ensem pn. hahaha...
tp otak mereng skit. haha

p/s rpenye awk stu kelas ngn die eh> kwn sy tue. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...