Followers

Sunday, March 13, 2011

Hari Ahad Tadi

Salam semua reader!! hari ni mmg tak plan pon nak kuar,jadi pagi2 buta si Acha Mahfar Mcj
nak ajak Lepak2 sama Faradila N Arep,Last2 Fara tak pat join,ade masalah problem,Arep,Dimaklumkn Malu la konon....:)

Jadi Aku,Acha Sama Leader Amir Naufal  NA je yang Ado!!


Yeahh  kite orang Gi tengok wayang citer Unknown,sebenarnya aku pon tak tahu pasal movie ni
trailer pon tak tgk,main bedal jew la kan,lepas dah tengok citer ni,aku sangat berpuas hati,5 Star aku bagi,cewahhh..


Ada je kan Gambau aku,well ade aku kesoh belog aku, gambar aku...



Model si Acha Mahfar,tak sah kalau kuar tak shoot


Hamboi2 abg Amir smart,"hand bag" sponser By Acha


 Abg Wan Pinjam Acha Sat Nak shoot sama2 wink!


Nyet! nyet! aku sepeti monyet kelaparan pon ade..


Daku nikah kan ko Dengan Fiq Fikri dengan mAs kahwin 10dolar tunai
jap2 amir sombong,orang nak nikah sama die buat muka jiban die~


Saya budak baik,dan saya tak suka membuli..


Pose dengan tiket wayang,agak mengedik sekejap~


Sempat lagi kot,main dengan cermin kereta orang,skodeng2 la mane la thu dapat snap tuuutttt!!!
 fuhhh best la lepak2 tadi,penat pon penat...
hasil berbaloi2....

Hope pas ni keje aku tengok wayang jew la..
pon..pon....jum balik tidur!!! jumpe next N3

WASALAM.....

6 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

sonok kan jenjalan...teringin nk join korang...

Nuar El-Ummar said...

haha...psti x tinggal snap pic...terbaik ar! muke bro amir x leh bla taim akd nikh uh...xde prasaan kot...hehe..sowi2, geguro jek..:P

SyahmiFikri said...

haha.. style bro!!

gaya kawen tuh mcm lawak gile koet! hahah

syafiqstatichot said...

hmmm...best ke cite tuhh? tak de peluang lah aku nak g tengok wayang.. hukhukhuk.. nak nengok cite merong mahawangsa tuh...macam best..

kem salam kat acha kat aku nak ngorat dia lah..ihihihihi

^^

Acha Mahfar said...

best sgt2 cite unknown tu kan. huh cm nak tgok lg deh. jom kite tgok lg. ahahaha. ape2 pon mmg best sgt kua ngn korg ;)

amal_fc1303 said...

buat la riview pasal cite unknown nie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...