Followers

Saturday, March 12, 2011

Pe Kejadah Semua Ini


Adik2 tengok la ramalan kat bawah ni ,ramalan kasih syg bagai la ape la kejadah bende haram ni.
Dah la 95% betul ade kena sama aku,pastu hias dengan bunga ros bagai,bunga pon hidup segan mati tak mau,malu aku malu..


dah la sifat terpuji aku ada dalam tu..ish
Yang paling aku suke “sangat pemalu,untuk meluahkan isi hati”mmg kene sama aku.susah mau bilang,mesti ade yang tak percaya,aku sorang yang pemalu auwww....

Gambau Tiada Motif

Bulan  1,5,10,dan 12 adalah pasangan aidil aku,sapa yang lahir bulan tersebut sila tampil ke depan
Nak jugak tengok calon2 aku...miawww~

Nak kata kan semua ramalan tu mmg sama la dengan perangai aku,kadang2 bende cam ni kita tak boleh percaya sangat
Tapi kadang2 kita terpaksa percaya...

aku suke la benda jadah ni
bace semula...Repeat Plzz

sudah la saya mau membuta,mata ni nak terbarai dibuatnya
salam satu malaysia~


9 comments:

hafiz hafizol said...

gedik gilo... hohoohooo

wan farah said...

bulan 12 nie tampilkan dia..hahhaha=)

Anonymous said...

hahaha. ;) kelakar fiq

SyahmiFikri said...

aku pon de buat!!

most probably tepat gak la..

ada certain jer tak kene

Fiq Fikri said...

Syahmi:yeahh...mmg bende jadah ni tepat,tak aku sangka :)

Amir Naufal said...

aku bulan satu,.nk jdi calon boleh??haha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

siapa AIDIL tu????

Zuliyana Arshad(the lost girl) said...

aaaaaaaaaaaaaaa....kontrolbasi wea...
ko letk gambo ko gn cikk salma...
hancurla hidupku if abiee ku nmpk wea...
pastu leh plk ko blur tang tu wea...
nati meraka syak ko btal ayaq smbyng ku wea....nati jdi fitnh wea.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ltk picca lain....
ltk picca ko gn monyet pon leh...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang

Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman

Kalau berpacaran
Jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan
Jumpalah ayah dan mama

Hantarkan rombongan
Meminang dengan segera
Kalau terlambat kekasih mu disambar buaya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...