Followers

Thursday, March 17, 2011

Thanks Shadafie Omar Dan Amir Naufal NA

                                                                                       
Mengedik jap sama pic aku ni,sebenarnya aku nk ucapkan trima kaseh kepada shadafie omar sama 
Amir Naufal NA,tahu sebb ape?

ok picture dekat atas tu,aku memang impikan,sejak berkurun lama lagi,jadi
semalam,Amir Naufal dengan merela hati shoot aku,pada malam2 buta,sampai aku berpeluh2
terkinje2,masa nak shoot..

akhirnye~
Hasil paling aku suke tak tidur malam aku"like 100000xxx"
thanks Amir!!

Dan Shadafie Omar A.K.A Fie,telah 



Dan kesokan hari aku balik2 dari kolej,Fie Omar telah merajinkan diri untuk
edit gambar aku yang ala ala ustaz menjadi ke era an,an,an...
taaaadaaaa..!!


Ni la hasil fie omar,Thanks Fie
terharu kot.....

10 comments:

..hizamirahim.. said...

nicely done!!!
syabas.

amal_fc1303 said...

cntik gmbr nie. untung ada photoG free je kan..

Ainnur Afiffah :) said...

smart (!)
like like :)

::FAIZ FARISH:: said...

nice edited

Aiman Ariffin said...

waaaaaa lawanye gamba! ;)

niniey_nOty said...

nice da oldskul one. heehee

Shamsuddin Amin said...

nice pic...^^

Khairiz said...

so k la, not bad, hehehe cam ustaz da

Eien mohmad said...

wahh! nice one dude (:

Eien mohmad said...

wahh! nice one dude (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...