Followers

Monday, April 4, 2011

Contest : K.A.M.I. F.O.T.O.G.E.N.I.K



Hye reader lama abeh x menupdate belog, rase diri ni bz la sangat.."kononnye la"
lama jugak tak join contest,kali ni aku telah di tag oleh Daniel Adie,untuk sertai contest ni.

http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/03/contest-kami-fotogenik.html

dan syarat2nye,boleh la melawat belog beliau,dgn hanya menclick banner dekat atas tu jew...
tak boleh click banner tu click jew la link kat bawah tu..kacang jew
ok aku bagi tahu syarat2 utama berliau


1.gambar pertama ialah gambar solo
2.gambar kedua ialah gambar duo
3.gambar ketiga ialah gambar secara beramai2

jadi senang citer aku mmg banyak shoot,gambar pon dah berlambak buat semak dalm labtop aku jew kan.semuanye gambar fotogedik jew yang aku ade..
harap maklum~

1st gambar solo


Gambar Solo,dan maseh single~

2nd gambar duo


Ni pulak duo terbaik la...hak tuiii!!,
picture ni aku suke,romatik!! dekat masjid selat,lama tak gi sana~

3nd gambar secara beramai2


Gambar beramai2,lebih dri satu kira ramai la kn..jadi aku amik picture ni
1st time kuar dgn ank2 gadis tu..sonokk!!

skung aku mau tag 5 manusia sedang meronggeng


Slogan:kami rasa kami patut menang contest ini kerana,ok sapa yang tak nk menang kan,
semua nak menang,aku pon nak menang,kalau dapt no 10 pon jadi la,walau pun xde....
bagi aku yang masuk contest ni adalah pemenang,bagi orang lain menang ok,saya xnak menang,"mengayat jew ni"

xnak la panjang2 nnt ade jew yg terjeler lidah kan,so kepada yang saya tag tu join la;
sape yang tak join,potong itu jari mau..
Samat mencuba!!!

9 comments:

Fie Omar said...

sempat tak kalau aku nak join lg?

Fiq Fikri said...

fie :sempat la..blan 5 bru tarikh tutup die join la

Encik Suami said...

Assalamualaikum...
Pon..pon..tumpang lalu ye. datang follow n komen skali.nak mencelah sat..buleh??
Erm..suka masuk blog nie.Nice blog. Tersusun jerk.Gambar2 pun cantik.

Jemput Terjah new entri

1) Mood:Tak Byk Cakap

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

aku xde laaa picture mnntop cm ko...tp cb laaa korek nanti...

amal_fc1303 said...

good luck. cm ada chance je nk menang. hahaha

Amir Naufal said...

muka aku ada lagi..yes!!!hehe..
mmg fotogenik..
good luck geng!!!

The Lady & Mr Vampire said...

wakakaka.. sory late.. baru online .. ada probs sikit.. heh..

ur marks baru kira and thnks coz join.. bwahahaha,,maikn sgit lak cntest ni..

kui3x.. top 10?? we will see that, heh..

so, keep up to date with belog to see what happen next :)

papai

k e y r i said...

walawee.. hebak3! :D

Inche Vampire said...

tengok blog pukul 4

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...