Followers

Monday, May 9, 2011

Jadi Pelacur Nak Kaya


waklu....
bukan senang ler abg kiki A.K.A fiq nak jadi kaya,kalau nak jadi kaya kene usaha lebih sikit bru boleh berjaya.

ini tidak harapkan duit mak bapak jew,buat abis beras hak tuiii
itu la saya,suka harap kan duit subsidi mak bapak~

skung nak top up pon susah,pinjam duit kawn sana sini
kesian tak??mesti ramai kesian kan aku,xkan aku nk gi melacur kot??
kawan aku cakp,aku ni dah cam gigolo..syukur sangat2..mesti pas ni aku kaya,
kuar jalan sama mak datin gitu...


kalau cam tu baik aku kahwin dengan neneku,die ade pence
boleh bantu aku sikit..daa aku tak mau merepek lebih2,muntah plak nnt kan
be your self jew la..



Pilih la iklan mana korang suka
Click jew,sapa tak click aku potong jari die

Create your own banner at mybannermaker.com!
yang ini iklan emm..emm emmm,kalau kuat iman silan click harap maklum
kalau sedang bersalin,click jugak
.
.
.
.

Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!
Create your own banner at mybannermaker.com!


12 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

byk nye iklan...dh kaye ek...

Fiq Fikri said...

pojie:kaya la sangat...huhuh
tolong la click..:P

Cik Nurul Iqa said...

okay, itu banyak sangat iklan :)

atien rashidi said...

pehh kejaye yg sunggo profesional
dasyat dasyat ... jln dgn mak datin .. makan dgn mak datin... minum dgn mak datin ... pehhhh senang senang.. muehahaha... iF terklik la kan dpt ape ?
ade dpt duet tak .. fulus nie HAHA

Fiq Fikri said...

atien rashidi:ofcoz pokcik yang dapt duit
sape yang click muarh rejeki...:P
muahhh

Eien Mohmad said...

byk koddd iklan (:

Amir Naufal said...

bgus cara ko nk tarik org eh..ok bro..good luck..
nnti aku ajar ko mcm mne nk cri sugar mummy..haha

atien rashidi said...

laaa pokcik jek yg dpt ... mano aci .... den penat penat nk TERKLIK pokcik dpt ... asiyhhh ..tape la den nie sejak azali mmg suke klik klik ... den klik ye pokcik ;P

Adeela Oh Lala said...

haha, gileeeeeeeee! buekk..

HaNa HoNeY said...

manyak sgt iklan sampai xterklik....hahaha
^_^

EYFAalias said...

nak kaya cepat masuk MLM. ahahhahaa (idea xleh pakai) :P

btw, im follow you blog :)

fadhdeela said...

muka u mcm muka arwah adik angkat i la..huhu :(

Meh singgah sini: Video Belakang Tabir Perkahwinan Farah AF2!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...