Followers

Sunday, May 1, 2011

Lelaki Geek Adik Cikgu Shida

Salam Hormat Kepada Reader malm ni
abg mau kongsi bersama adik2 shoot siang tadi,shoot tak semenggah pada abad ni

lokasi : di Jusco Aeon
Tanggal :01.05.2011



last sekli aku ade makn2 sikit..vid adik cikgu shida..


Shoot 1 
Mengenang Naseb ku yang selalu Ditimpa masalah


Shoot 2 
Muka Ala2 sombong dan  bongkak,takbur....ok untuk pengetahuan kamu semua
aku tak sombong,dan lagi stu aku suke berkawan..tpi kalau lebih2 tu,
"no yang anda dail tak dpt dihubungi"sila cuba sekali lagi.....


Shoot 3
muka Alalala perogol bersiri...mai2 kalau ko nak thu...aku ni gatal
suke cakp bukan2,harap awak boleh terima saya,dgn seadanya
kalau awk open saya pon open~


Shoot 4
korang tengok,aku suke kan???dalam hati spe yang thu??
suke2 aku pon ade jugak kesedihan dalm diri aku ni...just malz nk tunjuk nnt aku digelar pokcikk poyo
"Promote iklan obat Gigi"


Shoot 5
Alalalalal...manja kan muke aku.."ko ade xde kan"??
ko tengok muke aku ni tua,kn,...tak thu peragai aku,cam budak2 tak cukup akal
dalam hati,still cam budak2 tadika,seorang yang manja,geli tak??
awwww2


Shoot 6
Ni Shoot org cukup bagus,jelik plak aku tgk.....
ahhh...biar la kn nak buat muke ape ke..muke mkn kaki kew,muke nk mkn pintu kew..
pew2 jew la..janji aku bahagia


Shoot 7
Biar kita jadi kite sendiri,Be your sefl dalam dunia ni xde manusia yang tak sempurna
kadang2 aku byk buat salah,..
kita mmg tak lari buat silap,kalau ade salah bg thu jew..meh aku maki hamun ko!! biau ko rase!! yeahhhh


Muntah darah tak??comfirm muntah kn???aku just nk berkongsi ape perlu dikongsi
kalau tak suke xpe,janji koramg bahagia..cewaahhhh ayat haram
ko tak suke punye paselll ler...

Ganas tak entry kali ni?? hope maafkan aku kalau ade terkasar bahase,silap kata..
harap ampun ye..

Next...Vid Adik Cikgu shida nak maklumat lanjut entry 1st Video

video

Serius aku mmg tak malu buat vid cam ni..sumpah aku tak tgk
dah2 aku tamat kan entry ni skung..
ko tgk ler vid ni...:P


 
      Click Derma                                       Click Derma

13 comments:

Afsar said...

nak autograph, adik cikgu shida..hahaha
just be urself man...~

www.fierapirot.bolgspot.com said...

hehehehe...tengok gigi tu memancar-mancar...pakai colgate ke>???hehehe..singgah and follow u

Amir Naufal said...

aku tgok video nie beratus kali pon masih boleh gelak smpai nk pecah perut aku..ko pelawak terbaik beb..hehe

qlah said...

haha . macam2 lah fiq ni .

pssttt... entri yg masyukk.... ;)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wahhh meletop cikgu shida..

Nuar El-Ummar said...

sumpah! nk gelak negok vid adek cikgu sida ni..huwahaha..adoii!! nk sign bang!! ~lalalalalaa..

Fiq Fikri said...

ahahha nama sebenar,korang jgn nk suke sgt..nnt termimpi2 tgk vid ku :)

gEe said...

pasni konfem siti nurhaliza jmput dtg siti show. hak3

qlah said...

suke2.. hehe ;)

atien rashidi said...

omaigad !! nie cikgu shidi nie muehahaha ... gler ar mmg bole lawan cikgu shida ni ...market market ngeee :D

Terbang Bersamaku said...

video adik cikgu shida nie kalakar tp comel jgk...(^______^)

~syue syada~ said...

mengajok,mengajok..haha..lawak tol... :)

followed~

DfyStrawbery said...

hahahaha, SENGAL :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...