Followers

Sunday, June 12, 2011

Buncit Itu Comel ok



Buncit tu comel ok, allhamdullah
 tandanya aku buncit dalam keadaan bahagia,sehat dan sebagainye
jangan buncit makan rasuah sudah...

ramai yang tegur aku,ko dah buncit..
malu saya,napa bagi solan tu dekat saya,tanya la perut saya ni..
die lebih berhak diberi solan itu...

aku bukan sengaja nak buncit kan perut aku ni,
nafsu makan kuat sangat,sebb tu buncit naik sikit..dekat bawah tu aku ada lampir kan gambar aku yang agak lucah,nnt tengok perut ku yang buncit tu..
ade aku malu..."aku mmg tak malu"dan pemalu...

ye,kadang2 malu kadang2 tak pun...ape kesah...
itu la perut ku yang comel....

cuba bayangkan perut wanita buncit????
agaknye cam mana ekkk???
tepuk perut tanya cantik ke tak??
kalau laki buncit ok jew kot,abah aku buncit bahagia jew..
anak 5 lagi...






petua2 nya

MENGHILANGKAN CAGU
 Perahkan sedikit air limau kepada kuku yg mencengkam pada daging (cagu). Biarkan selama beberapa minit. Jika boleh, potonglah kuku yg termasuk dalam daging tersebut. Lakukan 2 kali sehari dgn menitikkan air limau pada cagu. Cagu akan beransur pulih.

15 comments:

Amir Naufal said...

gambar 1st nk hot jekan..tarika pengunjung eh??good2.hehe
btw..perut ko ok je nk banding dgn perut aku..haha

[k]o{q}i[n] said...

sikit2 tu xpe la...

puteraduyong said...

buncit melambangkan banyak duit...hehe

Kiera Qaira said...

hik2...buncit2 pun ttp hot lah fiQ :P

Nur said...

cagu? baru tahu istilah tuh

unknown said...

cagu dengan cekam tu adik beradik ker???

Fiq Fikri said...

Kiera Qaira:ahha hot la sgt kn..tx kiera sudi view

Fiq Fikri said...

Nur:cagu yg dekat ibu kaki tu..yg bau bashin tu

Fiq Fikri said...

unknown:adik beradik la...sebb die melekat dekat daging..

Farhana Jafri said...

xd la buncit mne pon.. hahaha propa je lebih.. still boleh cover.. ;)

Fiq Fikri said...

Farhana Jafri:allamdullah ade jugak org ckp xde buncit sgt...tx2...huhuhu

myravea said...

Kalau letak pic perut mcm pic num 1 tu, baru tau muncit die besar mane..ahaha :P

Kiera Qaira said...

hot lah jugak kn..cm artis dh fiQ haha..
welcme;)
eh xper2..terajin nak view.HAHA
:)

Kiera Qaira said...

hot lah jugak kn..cm artis dh fiQ haha..
welcme;)
eh xper2..terajin nak view.HAHA
:)

Nalisa Syahira said...

buncit comel ? haha , comel lah sgt . ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...