Followers

Thursday, June 30, 2011

Sex Bebas




hye malm jumaat ni entry pendek jew..
ade story sedih sikit,sediakan tisu tandas nk lap air mata yang jatuh

"tetibe"Ujian
bukan aku jew yang telah lalui ujian2 yang datang
ade yang lagi teruk dari aku..terima ujian dari allah

Part 1

hidup aku dari dulu selalu lalui pelbagai masalah yang datang
dan aku jenis yang pikiran negatif
susah untuk berubah pikiran aku ni,apa yang aku lalui 
selalu aku berpikir panjang,terperap dalam bilik,layan perasaan

Part 2

kadang2 layan lagu isyallah meleleh hingus aku
dan aku suke layan perasaan
ssh nak kawal!!

Part 3

sekarang xde sape yang boleh paham perasaan aku!!!

Part 4

Serius aku cakap aku ni pemalu,nak berhadapan dengan orang rase tak yakin jew
caya tak??mesti ade yang tak caye

Part 5

aku nak keje pun nak ade kwan
sbb aku nak ade teman yakin kan aku!!!

Part 6

lagi satu semua orang boleh menilai dari luaran
dalaman tak sama sekali...


Xpe la,ni semua ujian dari allah kat aku.....

itu saja surat cinta dari saya Lelaki Geek
Sob sob ~

9 comments:

aremieroul said...

hu3..ujian ALLAH tak sia[ yg tahu..hu3..sabar jerk lh..~

ღ p!nk veLvet ღ said...

be strong~~

zOeY zAu YaH said...

ini kes x de keyakinan diri lah ni? nenek penah rasa.apa2 yg kita buat pun nk ade teman lah.jumpa org rasa rendah diri lah.tp pokcik mesti ada masalah lain gak kan? sabar ok? ujian n dugaan penghapus dosa.berdoa byk2 insyaallah allah akn tlg.

atien rashidi said...

u must take off all the perception in ur mind ... self confidence nie bole kite ubah ... dari low to the high .. most important now .. tanamkan kat diri yg awk yakin dgn diri sendiri..sampai biler nk harapkan org laen kan ... tak syok ouuhhh .. :D
paece yawww ! chaiyok :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

pokcik kne kuat laaa...kwn2 blogger sume sokong pokcik..babah penah rasa semua tu dulu..tp kan bila kita dh berada dlm situasi sebenar baru laa kita tahu keadaan sebenar...so now pokcik kne tempuhi dlu apa yang dirasa terbaik...yg penting confident!!!!!

Lelaki Ini said...

adeyh2! kita sama..apa yg kau rase..aku juga rasa..adeyh2! sedeyh ne weh! aku faham apa yg kau rasa!!!!!!!!!!!

OneNie said...

Jawapan untuk diri anda berkeyakinan dan tiak dibelenggu oleh semua part-part kat atas tu adalah.. dengan mencari pasangan hidup. kerana ia melengkapi diri kita yang serba kekeruangan.. gud luck..

syiqah shahar said...

bayangkan diri kamu adalah yang terhebat dan mampu melakukan segalanya untuk diri kamu dan untuk orang yang kamu sayang...

[sutera kasih] said...

part 5 tu sy pun mengalaminya huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...