Followers

Wednesday, July 27, 2011

Follower Ke 1000 Dapat Hadiah





Follower yang ke 1000
siapakah dia??
.
.
.

Click -----> SINGGAH untuk jengok2 blog si gadis manis ini.cehhh
hadiah merupakan sebuah, jap bukan sebuah dah
 2,3 buah aku bagi 

nak tahu ape?
buah rambutan,suka tak suka tak..
mesti la suka kn,sbb rambutan saya manis,cam tuan dia

cam mana bentuk hadiah rambuta tu aku tak dapat nak peraga kan
disebb2 kn perkara2 yang agak jelik!!! 
blueekkkk!!!

jadi tunggu
next entry aku kasi korang rambutan ok
free jew..


::: rambutan ok bukan orang hutan~

18 comments:

cucu umie said...

tahniah bro..alhamdulilah followers dah 4angka..

Amirah Suhana said...

niceeee. Nanti 5 angka plak.hehehe

zOeY zAu YaH said...

pokcik den dh glamer kalah den nih haaa..

Izz Latif said...

~Congrats bro!!~

(^-^)

sharifahzakiah said...

lahhh..kalau tau dpt hadiah, unfollow balik :D

ღ p!nk veLvet ღ said...

congretz da lbey 1k followers :)

nak rambutan gaq? uwaaaa~ *nangez guling2*

DanieL AdiE said...

WAH!

TAHNIAH!

followers abg HENSEM dh cecah 1000!

Rtp Farra Arisha said...

tahniahhhhh. dah ramai follower, so u must create byk lagi stories for ur readers and followers! :))
rambutan best untuk dimakan bersama hee.

Fiq Fikri said...

cucu umie:cehhh makseh sudi sokong fiq dri blkg hahahah :P

Fiq Fikri said...

Amirah Suhana :isyalllahhh amin2.best tu dpt 5 angkat

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :siap ekk nenek..nnt pokcik ptong nenek :D

Fiq Fikri said...

sharifahzakiah:ehhehe hadiah buat rambutan jew..tepi jaln bersepah2 ahhah

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ :nk rambutan sila dtg rumah sya ye :)

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:makseh ye abg adie ahhaha...ko dah gamai..:P

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha :isyallahh..:)
rambutan mmg sedap..dah btuk mkn obat pun sedap:D

saveqmm said...

alamak,saya terlewat la..kalau x sudah dapat hadiah..

hehehe..anyway saya follow juga ya..
check this out:http://saveq.blogspot.com/2011/07/extravaganzawowbanyaknya-jari.html

AMALINA YA'AKUB said...

hakhakkk......... lelaki geek..... cam knl je header tuh... hehehe... nk bgi buah rambutan er... hakhakk.....

Redbloodsnow said...

wahhh betuahnya dia jd follower ko. terus dpt hadiah..hiksss. BTW, aku follwer ko yg ke-1019 ^_-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...