Followers

Sunday, July 31, 2011

Hari Ini Sangat Penat "Tajuk Bosan"





hopooo...reader!!!
salam bahagia,hari ni sangat penat giler2 jalan satu melaka
naik muntah hari2 jalan melaka,

apa lagi tempat lepak2 dataran pahlawan!! 
melaka ni dah tak ade tempat nak lepak,itu jew la tempat lepak,
tengok wayang,makan kejap balik..

tapi melaka mmg best la banyak tempat bersejarah,lagi sejarah 
aku A-- "semua dusta"



 tak sanggup berkongsi air,aku dah la tak gosok gigi td pagi puii..


Dalam diam2 kami sangat mesra,sampai orang cakp kami couple
ahhh..siap la BF die simbah aku asid!!


tadi yang turut serta ----->Faradiella,----->Amir Naufal NA,---->Mirul yeahh model baru amir
sekarang amir dah buka amir agensi,
bluekkk muntah kuning tengok,siap egensi bagai :)
"aku yang bagi cadangan"

mula2 sampai Dataran Pahlawan cari partking,"isi2 penting"
lepas tu tawaf sebanyak mana yang boleh dekat dalam mall tu
kalau boleh nk pusing sampai pengsan




selepas itu tengok2 wayang yeahhh!!
faradiellla tak join pun,sedih......die pi join joget2 dekat hatten Square
sama kawan dia Group Floor Fever..

selepas beberapa jam kemudian tengok captain america
aku sangat tak puasa hati,nak bling kasut..
ingat citer dia best
pui tak best langsung,harap kan hero jew kacak lagi bergaya..
ape2 pun aku bagi 4/5




selepas itu kami pergi joget2 terkinje2 photoshoot
suke riangnya di hati...

sudah2 berbuih2 mulut aku bercerita,nanti korang bukannya
bace :) tak ape
asalkan ade yang sudi singgah blog abg yg cun ni makseh :)



Muka berlagak suci!!


Muka sesuci lebaran!!


Muka susuci embum pagi!!!


Kami semseng lu pehal???


kami memang mesra!!panggil molodi cepat!!


Tak mampu mau kata2,perut saya buncit


 awak garang la,takut nanti kene baling sama botol sos cili


mirul tunjuk belang,jangan nak belang sangat meh lawan abg ko ni!!



 habis pun wayang aku pada hari ini
harap penonton berpuasa hati,kalau tak puas
baling botol kat aku ni meh2

selamat berpuasa~

25 comments:

zOeY zAu YaH said...

pokcik tgk wayang ke buat wayang?

sharifahzakiah said...

gurl tu cntik plus comel ^^ model blake ke nih ??

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:hamboiii nenekk..suke sakat pokcik..menci2 ahah..kite org tgk wayang la..ajk nenek jual mahal :D

Fiq Fikri said...

sharifahzakiah:girl tu mmg ctik..sy berkenan :D sape blake??

♥ MISZ hazNie said...

jelez suda ngan cara kamo snap ngan dlsr 2..huhu...sob3

Amir Naufal said...

hot gila kan laki baju kuning 2???spe dia ??

aqilah mazalan said...

kim slm kt akk comel tuh XD

syiqah shahar said...

hahaa amir agency ea?pon boleyh... not bad lah mirul tu.. tp xleh klahkn fiq lagi kan.. ahah(auta3)

AMIRUL said...

ahahaha.. terbek la :)

Rtp Farra Arisha said...

all of u are talented to be international model. ckckckc ;))

Zharif Azis said...

gambar third last tu x leh bla . comel habess

zOeY zAu YaH said...

mana leh jual murah..koman2 10K haha..kalau nenek dok sana tak psl2 hari2 dating pokcik haha..

Addam Juhari said...

perot bomcit...

Fiq Fikri said...

♥ MISZ hazNie:huhuh bkn saya yg snap,abg amir yg byk snap...:D

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:uhuhuh mmg hot la budak yg pakai bju kuning tu...:pui

Fiq Fikri said...

syiqah shahar:elehhh yela saya tak hebat :( sob sob ahahh

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:cehhh..sampai international :) isyallah

Fiq Fikri said...

Zharif Azis:jgn nk comel,semua tu berlakon ahahha

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:tula pasal duduk melaka best boleh snap2 sana sini..:D

Fiq Fikri said...

Addam Juhari:xde la buncit sgt,sikit jew halal jew la kn :D

k.h.a.l.i.l.a said...

hahaa.... pandai blurkan jari ye

saiazuan said...

puasa tak tu? #LOL

i'm ezza haniza said...

semuanyaa indah dimata,,hahahaha

Eazy Izzuddin said...

cantikk...
:)
eh masa keluar ni time puasa ke tak? :P

Edy Fee said...

sesuai sangat ngan girl tu..hurmm sama cantik..but rugi la dah berpunye.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...