Followers

Monday, July 18, 2011

Hati Berulat




Selamat Pagi semua"bagi aku pagi lagi"

hari ni cerita tentang hati yang berulat yang meyimpan segala masalah aku..xkan simpan dalam perut plak kan~
.
.
lepas ni kalau aku ada masalah lagi,boleh lah simpan dalam perut lagipun perut aku
 banyak ruang kosong!!!
.
.
yup apa yang aku rasa,apa yang aku lalui,tak ada orang tahu"sbb aku tak pernah bagi thu"
ok fine!! malas bagi tahu,tak apa biar je aku simpan sampai akhir waktu.
.
.
Semuanya dah berubah,apa dia??
macam2 dah berubah sekarang dah tak cam dulu lagi!!menci2
.
.
cam mana aku nak mengatasi perasaan aku yang selalu
bedebar2,gementar atau boleh kenali nervous?? dan bukan itu je
cam2 bagai dalam hati aku ni,berlegau2~

isyalllah aku boleh atasi dengan baik
.
.
.
tak apa, ni entry sekadar seluahan je,ap yang aku luahkan pun tak tahu,sbb saya
tak ada bagi tahu masalah pun. jadi tajuk entry ini sesuai" hari2 saya makan tahu"
.
.
ok merepek sudah,adik2 aku dah nak tamat kan bicara puitis2 sedih aku ni
so kalau ada ape2 masalah jangan segan2 nak kongsi sama rakan2,korang jangan tiru aku,aku unik sikit..luar biasa dari biasa :)

ok chau chin chau~
.
.
.
.
---> tak semua yang kita impikan akan kita dapatkan??

---> Kita tak boleh puasakan hati semua orang kan??

6 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

rase nak terkua isi perot tgk picca 2, huhu~~

betul, betul ... tak smua yg kite impikan kite dpt n kite taley nak puaskan aty smua owg ... but atleast we can try :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mmg susah nk full fill org ni..lain mnusia lain perangai nya..baik kita jg hati kita sendiri...

*asek jg hati orang jeee, sape plk nk jg hati sndiri????

Atiqah Wadiah said...

btol3..satu org,satu hati..100 org,100 hati..mau jaga sumerr??mmg x mampu lar kan?huhu

[sutera kasih] said...

'eat in' itu nyaman huhu

*ada kaitan x?hehe

schaze zainn said...

hati yang luka tiada siapa yang tahu

xP

Rizal Murad said...

Ngeri je tajuknye..huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...