Followers

Monday, July 18, 2011

Header dan Footer Buatan Lelaki Geek





Salam Reader,ada baik malam ni??
kalau anda buntu,tak mud...jum saksi kan header yang telah dibuat oleh abg fiq,
 yes header ni pagi tadi siap,start mula kol 3am sampai kol 5am kalau tak silap

Fuhh mmg semangat lagi kan,kan bagus aku keje buat header jew
gaji beribu riban~

aku just buat mana yang mampu jew,aku xhebat korang!!
header aku simple2 jew tak nak serabut2,nanti pening kepala den

saya perkenal kan Tuan punya Header Acha Mahfar,dia cakp nanti suruh
kamu,kamu dan kamu follow blog acha so skung jangan lupe click Acha Mahfar dan follow berliau..



 Oh yeahhh yang footer yang bawah ni aku suke2 buat jew,kalau cantik like
kalau hodoh unlike~

yang penting saya ade kereta yang comel,sewa untuk 1tahun

Dah tengok??so sekarang sapa yang nak tempah boleh hubungi saya.cehhh
guraw2,header buat pun suke2 ikut mud

kalau tak ada mud,membuta jew la aku ni,makan
tidur makan dan tidur,ok2 kalian abg mau tamat kan entry ni...hope
suke dengan entry kali ni..

wasalam~

27 comments:

Atiqah Wadiah said...

header chantekk..footer lg chumel..hik3..t buatkan 1 bley??hehe =p

Fiq Fikri said...

Atiqah Wadiah:isyallah fiq nnt jalan2 la tgk gbr mne yg senang yg potong..:D fiq main buat jew..huhu

anisfarhanah H said...

comel nya abg buat. simple je but comel :)

laskar pelangi said...

sangat simple dan kreatif =)

myravea said...

Simple tapi smart!!Wahh..suke2 :)

zOeY zAu YaH said...

dh follow dia..pokcik..yg bawah tu nenek like 1000x+232382=5371237128-523627+72382919!!!! ok letih buat matematik =.="

nuruhuda_329 said...

nak jugak..boley? heee tetibe...tp siyes nih..nakkkkkk errr...:)

cik chinta said...

ohhh...bole oder ke header ni? ^_^

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

utk babah bile lg pokcik????

jackieKOH said...

woooo..watkn aku header 1 weyh......

Blog rasmi : ini jacksky.punya! Blog

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :awat tak pakai calculator jew..ahhah tx nenek :D

Fiq Fikri said...

nuruhuda_329:nnt saya pertimbagkn ye ehheh...:D

Fiq Fikri said...

cik chinta :eheheh order ???xde la ni just buat suke2 jew :P

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):baba nk header baru ke??alahai..baba...:D

Fiq Fikri said...

tx wea2 untuk2 yg sudi komen :d cehh~

Eazy Izzuddin said...

cantik ouh..
btw..
singgah sini..

cik kumbang said...

nice nice!! keep it up :)

memerlukan berkat kesabaran yg tggi ooh nak crop tiga2 picture tu an...hoho~ syabas !!! kui3~

Diari Hati Si Pari-Pari said...

nice blog..nice header..nice footer..wah..sume nice la..akak nak satu gak..haha..tetibe je main order..

Addam Juhari said...

cam ngah berak je..

♥ cik_farah ♥ said...

cantik! cantik! dan cantik! hehehe

Amirah Suhana said...

Niceeeee sangat !

Fiq Fikri said...

Eazy Izzuddin:thanks,dan sudi singgah blog fiq ye:d

Fiq Fikri said...

cik kumbang :ahah iman saya tecabar buat2 header ni ahah..tpi usaha tangga kerjayaan

Fiq Fikri said...

Diari Hati Si Pari-Pari:huhuh thanks akak..wahh..semua nk ye..:D

Fiq Fikri said...

♥ cik_farah ♥:thanks bape byk ctik la..ahahha

Mie Hishamuddin said...

ohoh! cantik...buatkn stu.. ^_^"

tyra uyura said...

wah, cntiknye.. nanti2 boleh la tlg buatkan untuk tyra .. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...