Followers

Monday, July 4, 2011

Header Edisi July





header edisi july sudah tibe...sapa kah?
yang tercalon...cehhh

sebelum aku mulakn,nak pendapat..
rasa2 ok tak kalau aku buat entry cam gini??

Joyah:ermmm akak rase ok jew dik,entry cam ni akan lagi dapat merapatkan hubungan dengan
blogger2 yang lain..

Piah:ok jew abg nsem,pedulikan ape org nk kata..

Leha:teruskan buat entry cam ni,pasti ramai yang akan suke...

Pendapat anda pulak???

ok2 sudah merepek plak kn,header edisi july sila scroll ke bawah





Dosh Salleh

Fuhhh....penat oden
nantikan Header untuk bulan 0gos plak ye....
yeahhh sudah puasa!!

12 comments:

Cik Embun said...

hik3~ tiba2 ja header ada dalam entry ni kan.. =)

zOeY zAu YaH said...

srot2 tarik hingus...terharu sungguh nenek ini..tenkiu pokcik..syg lebih nih..

PUTERI NATASSIA said...

:)

Dosh Saleem said...

pergh pergh pergh..header aku ada laaa! hahak! thanx bro..hahahk :D

Dyka said...

perghhh!! header kuh!
hahahahaa!

[sutera kasih] said...

header sy xde ke?hehe

btw, smua header kt ats tu smart :)

Amir Naufal said...

header aku xdak..santap!!!..:(

Izlan HoiHoi said...

erkk jeles kot

Cik Nursya said...

jeles2... x pela... kang letak header aku kolot sgt plak... haha

Axieana Yumi Life said...

cntik sume header2 2...
suke2...nie yg nk change header lgi nie :)

puteri.dyne94 said...

waahhh..
hebat!!>
cantik lorh wat header 2..
smart2..pndai erk buat lawa2..hehe..
kreatif sungguh..~huhu

HanNis SaNia said...

done follow u :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...