Followers

Sunday, July 10, 2011

Header Lelaki Geek Lahir Lagi




Wah rasa lama tak update blog..

Hye reader abg telah melahir kn lagi header baru ciptaan
Sepenuhnye oleh lelaki geek,wahh gempak tak?? tercabar aku selepas
Adie sama hizami tukar header baru...



Kalau nk buat kn untuk orang lain agk ssh la...
Untuk aku pejam mata, 24 jam baru boleh siap...

Header kali ni very2 simple,Nampak la sikit kematangan header aku tu
“Sedau2 sikit umur sudah 20,dah boleh kahwin pun”

Yang penting aku kekal kn keputihan dalm blog ni..
Baru Nampak suci dan bersih...


20 comments:

cik chinta said...

bestnye org2 da juta2 kali tuko header..

bibi bibo said...

smart

zOeY zAu YaH said...

weewwiittt!!

syiqah shahar said...

wewittttt... tp asal muke emo jew?

Aiman Ariffin said...

seriously smart gila! haiyooooooo nak jugak camni! tak adil haha

they say simple is elegant ;)

Fiq Fikri said...

syiqah shahar:ahahha dulu kn ceria jew kn cam kanak2..tukar selera la...serius sikit huhuh

Fiq Fikri said...

Aiman Ariffin:alalalla....kalau nk suruh aku buat kn...thu depan siap ahah....simple jew header ni..

Rafidah Farhana said...

Simple itu nice. Putih nampak kemas.
Oh, tapi sy suka biru lah. Hahaha.

*Header tu lawa..

meaw said...

acececey, lawooooo!

ღ p!nk veLvet ღ said...

nice lah (",)

Ain said...

lawa! lawa!
umur dah 20? bhahaha! dah tuaaaaaaaa! okbai

DanieL AdiE said...

Less is MORE!

Love it..

ps: Ko duduk atas nama ko??? Errr..

za said...

sangat2 smart.. kalo ambek tempahan buat header ni boleh jadi kaya raya

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE :huhuhu tu bkn nama aku ye..nama aku fiq...:P

Fiq Fikri said...

za:ahahha sape yg nk tempah tu??ahahh tak pandai la...

NorSyazwanie a.k.a Maksu said...
This comment has been removed by the author.
Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kan best kalau pokcik buat kan babah 1 ....teringin laaa nk ade header baru..

Terbang Bersamaku said...

smart header...simple tp menarik...(^_______^)

♥ adlin roshaida ♥ said...

untung lah dia (:

[sutera kasih] said...

smart !! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...