Followers

Tuesday, July 19, 2011

HIzami Nak Satu Header



Nak Join Click ------> Blog Hizami Rahim



 Sila lengkapkan slogan kat bawah ni:

'Ke hadapan Hizami, saya nak header satu sebab saya nak hadiah kan header tu kepada seseorang,dan hizami awak nsem la sekian~

Unik tak sambungan ayat aku ni,
Mesti unikan,jadi aku nak jadi juara yahooo...
kalau no 2 dpat ape??kalau boleh aku nak ko godek2 Chat Box aku tu
bagi sorok2


Berulat bende jadah tu aku godek~


Kalau aku dapat no 3,ku nak blog aku di promote dalam 1tahun
setiap entry ko,ade jew muka aku .

Jadi aku seru rakyat jelata jum join contest abg hizami ni "abg la sangat"

Aku pilih sorang :Ahmad Fauzi Aryaan "Baba kesyanga"

22 comments:

..hizamirahim.. said...

trimas!
haha.
:B

nak bagi kat sape tu ?
jeng3.

Fiq Fikri said...

hizami:adalah biarla rahsia,,:D

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

yea yea...ni yg best ni..TQ pokcik...nk join laaa...header zami 1 !!!

Amir Naufal said...

mesti aku kan org 2??hehe...
good luck fiq..ak pon mcm nk join la..:D..sokong hizami kan...:)

Atiqah Wadiah said...

gud lux lelaki geek..smoga m'jdi juara..yuuuhuuu!!!

merahitujambu said...

good luck yaaa

ejulz said...

gud luck bro..

zOeY zAu YaH said...

babah kesayangan lak pilih nenek kesayangan..oi mana acik siap kate penganjur hensem lak..penganjur macho bukan hensem haha..

schaze zainn said...

BERUSAHA! xP

izfanora said...

mengampu.. :P huhu..

Fiq Fikri said...

sama2 kite meriahkan lagi..contest hizami rahim..:D

Mra Mastura said...

gudluck!!!

Fiq Fikri said...

Mra Mastura:thanks yee :D

apeez said...

kalo dpt adiahkan kat aku lah bro. ngeeee

MAISHARAH said...

hadiahkan kat sy la hihi

neway gudluck

singgah dri blog hizami nk header satu!

MAISHARAH said...

waw pic nice n smart..huhu

cm artis...awww

Tentang Kita said...

gudluck fiq

belogkayangan said...

semoga terpilih :)

..Bai.. said...

semoge jd yg trbetuah 2:D

Fiq Fikri said...

MAISHARAH :ahah thanks ye adik manis..gbr biase2 jew :D

Fiq Fikri said...

apeez:ahahha kalau la aku dpt kn :P

Fiq Fikri said...

MAISHARAH:ehhe nk jugak ye :d gud luck to

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...