Followers

Thursday, July 28, 2011

Jadi Kuih Lepat Pisang Lagi Best Dari Jadi Kuih Talam







kueh kueh kueh..
sapa nak beli kueh meh sini abg ada jual


Bukan ssh nak dera kanak2,upah jew kueh

kueh talam 2muka tak ada ye
kueh talam dilarang didalam blog saya,haremm...
jadi jangan la adi2k semua jadi kueh talam,jadi la seperti kueh lipat pisang ni
lipat pisang sentiasa dibalut,sapa mulut cam cabai,sila makn kueh ini..
siap la kene balut si mulut puaka...

sudah ler 
kueh lipat pisang je abg jual,1 50posen mahal tak?
almaklum ler dah nak puasa,harga barang semua dah naik..

hari ni entry suke suki maki,nak buat semak2 entry aku hari ni
letak gambar kueh ciptaan my mak,

rajin mak saya hari ni,kalau selalu saya suruh buat kueh,
hapehh.tak ada pun buat sob sob sob

hari ni aku kenyang makan,kueh berlipatkan daun pisang
boleh tahan jugak rasenye kueh mak aku buat ni "puji sikit"

jadi kueh telah dihidang jum
sama2 kite tengok :)

PERHATIAN Gambar2 dekat bawah ni tak  ada Mgune camera nikon,
gune camera fon campak dalam longkang punye
.
.
.
.

Berseri2 kueh mak aku buat,comfirm aku yang abis kn semua


 Nampak tak kenervous kueh tu,sampai berpeluh2 takut kene
makan dengan bapak beruang ----> aku


 lihat la anak kecil ini,pipi ia dipenuhi dengan bedak cam straberry
bajet comel la tu..:D


 Tada abis sudah kan...

jadi selamat berpuasa aku nak ucapakan,tinggal berapa hari sahaja nak puasa
semoga anda2 semua berpuasa la ye :)


:: Saya budak bajet cun kau mampu

23 comments:

zoulmzmn said...

nak sikit kueh tu..sedap nampak!

::AdyVa:: said...

sekarang jugak nak p cari lepat pisang ngan kuih talam! kamooooooooooo saja buat saya terliuq petang2 nie~ huwaaaaaaaaaa

zOeY zAu YaH said...

sedap T_T comel lah budak tecik tu..

k.h.a.l.i.l.a said...

pandai kueh tu nebes ye... hahah

RIAN said...

selalu makan lepat pisang kat dewan makan sekolah dulu. h0hho~

sharifahzakiah said...

perghhh my favourite nih. cmpak sini sikittttttt. meleleh air liur dh ni T_T

Fiq Fikri said...

zoulmzmn :ahah smpai skung tak abis lagi ni..adesss

Fiq Fikri said...

::AdyVa:: :ahah xmau la sampai cam tu amik jew pic yg ade simpan dlm labtop :D

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :sedap kn,org tua ni pun comel gak ahahha

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a:hap hap..kueh pun ade perasaan taw...:D

Fiq Fikri said...

RIAN:alalalala so sweet ehheh

Fiq Fikri said...

sharifahzakiah:cehh main campak2 boleh2 :)

AMIRUL said...

perghhhh lepat pisang yg sgt sedap..nnti buatkan tuk aq,nnti kita picnic kt ats bumbung ruma amir ..ahaha

Amir Naufal said...

mirul...atas bumbung rumah aku mmg rmai org picnic..sbab mghadap pantai..best gila..haha

Redbloodsnow said...

lama aku tak mkn kuih tu. meh courier kan satu kat kuching sini..meh meh :D

syiqah shahar said...

mase arwah nenek mak ade, mak selalu buat kueh... sedapnye... lama xmkn kuih lepat pisang.. aduh..terasa di kerongkong lepat pisang panas2

Rtp Farra Arisha said...

sedapnya kuih lepat pisang tuuu!!!
hee handsomenya adik yg dlm picca tu! who's him? ur nephew?

Atiqah Wadiah said...

abang,klu adek nk beli kueh tuh doploh talam,agak2 ada diskaun x??hehe =p

Fiq Fikri said...

AMIRUL:ko jgn risau ade jew aku simpan kn untuk ko:D
ape barg duduk atas bumbung umah amir..xde class ahahah

Fiq Fikri said...

Redbloodsnow:eheh buat la..nnt fiq post ok :D

Fiq Fikri said...

syiqah shahar:alahaii kesian nye..nnt beli la time puasa :)

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha :nsem ke comel??ahahah
ank saudara fiq...:D

Fiq Fikri said...

Atiqah Wadiah:ofcoz la ade dis,siap fiq buat mega sale nnt :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...