Followers

Friday, August 5, 2011

Artis La Sangat Kan Pui!!!



Jangan tengok gambar dekat atas tu lama2 nanti tergoda
sebenarnya gambar dekat atas ialah suami kepada raja farah,bukan aku ye
ada yang cakap muka aku sama cam suami farah ni..

adesss pengsan kejap dengar dia cakap cam tu
aku tunjuk akak aku gambar ni dia pun cakap kau amik gambar dekat mana??
sama sangat ke muka aku dengan dia ni??

tak baik korang gosip2 kan aku sama muka dengan
suami farah,berdosa taw~

ada jugak orang tu ----> Amir Naufal NA cakap muka aku ada cam Mr bean!!
berani sungguh dia cakap aku cam tu
nangis kejap!!
.
.
.
.
Kes Baru




 Plak dah! noh hujan kembang telinga 90 darjah aku dengar dia cakap cam tu
diam 2jam kejap
.
.
.
Ni lagi satu kes orang yang sama,orang wish bday
dia berbalas balik,dengan kata2 manis
Faizal Tahir Plak!! 

aku tak tahu la kenapa mata2 korang ni,tapi kan 
bila aku nyanyi lagu faizal tahir sejibik suara cam faizal,orang cakap
shokkk sendiri,biar korang meluat sama aku muntah menanah!!


Soalan

kenapa ramai orang nak jadi artis@retis??

kalau cam tu aku pun nak jadi artis la,baru best kene gosip2
merepek!!

44 comments:

Cik Nursya said...

cam mr bean la ok aper...! haha

ame elms ! said...

amboi , wajah persis artis semua . haha . :)) tapi kan , suami Raja Farah itu memang ada iras iras kamu laa . ;)

Hizami Rahim said...

=___________=

Popoi said...

hahhaa,, ^^

Domo Mega said...

hohoho...1st time tgk gambar suami raja farah...hmmm..sedap mata memandanglah bgi saya...huhu...trima je lah seadanya pujian org tu...^_^

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nk signnnnn.. hahaha

syiqah shahar said...

ohhh artissss... nak sainn

Fiq Fikri said...

Cik Nursya:cet..tak suka tak suka...
mr bean...??

Fiq Fikri said...

ame elms !:ahahha pelanduk je tu..:)

Fiq Fikri said...

Hizami Rahim:awat???artis ko pun artis..:P

Fiq Fikri said...

Domo Mega:yupp kene trima ape pun org nk cakp..:) suke nye

Fiq Fikri said...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine:meh2 fiq bg sain..dekt dada :P

:: maziNy raffilah :: said...

nih pujian baru : cam iqram dinzly. boley terime tak? keke :p

Fiq Fikri said...

syiqah shahar:jgn nk artis sgt la..ahah..

Fiq Fikri said...

:: maziNy raffilah :::ikram??ermmm jap lepas buka bru bg jawapn ye..ahaha cam2 la..

:: maziNy raffilah :: said...
This comment has been removed by the author.
Pojiepooh Abdullah said...

enuff said kamu hot gojes semua ada..
daku jeles ;p

Eien Mohmad said...

hahah -,- untung laa muka sama dengan suami Raja Farah. buleee laa. sekali pandang mmg same (;

Faizal Tahir? wahhh! dah dua artis nehh. mcm dapat hint soh jadi artis jeahh? ;D

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ensem meletop gojes segala.....

Fiq Fikri said...

Pojiepooh Abdullah:eekkk sape tu??ahaha...ok makseh.awak pun sama gojeng..

Fiq Fikri said...

Eien Mohmad:ahah muke artis..gedik betul taw...:)

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):baba pun nsem la..:D

k.h.a.l.i.l.a said...

laaa... ingatkn gmbar first tu fiq cukur misai ngan jggut.... -_-"

ღ p!nk veLvet ღ said...

ceeeaaa~ kembang semangkuk lah ye daq? hehehe!

but yes, u got artis looks *wink wink*

DsCaRNiA said...

Tidak dinafikan!
Muka awak macam artis yang sorang ni..
Juga seorang blogger ni..
Err.. Nama dia siapa sape ek..











Hah!! Lelaki Geek!!
ekekeke

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a:kan??tahu xpe mesti org igt yg gbr ats sekali tu fiq...hampehh

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ:thu xpe kembang taw mase tu kene org ckp cam tu...:D

Fiq Fikri said...

DsCaRNiA:hahaha gelak sakan..kuang asam...buat suspen jew..

khatystory said...

tk nampak mcm artis pun. biasa biasa jekk.

zOeY zAu YaH said...

hari nih pokcik nampak cam tokti lahhh hahahaha..eh jap2..lagu nih kembali..yeaaa! nk buka bleog pokcik sampai esok pagi haha over! tp pokcik mmg sama cam suami raja farah.serius tak tipu.

Rtp Farra Arisha said...

tak sangka arisha pengomen blog artis. huhuyyy!! gempak tu. hehe.

fahmie firas said...

Haahh orang kalau dah hensemm... artist alike SOKMO kan :)
Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

Fiq Fikri said...

khatystory:tula pasal xnpk cam artis pun..mandai jew dorg :D

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :ahahha sama kn..aduhhh payah cam ni :) u tuk nenek pokcik putar kn lagu percaya padaku

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:ishh jgn la sampai cam tu..xde maknye la semua tu :) awk la pengomen paling setia :)

Fiq Fikri said...

fahmie firas:thanks famie nnt saya terjah blog anda :)

shafiqabdshukor said...

mr bean hensem gak ape...
hehehehe

ciK LyndaWawa igUana said...

alamak...batal posa saya tengok gambar tu..nway......tu lagu pasha... i like...!!

zOeY zAu YaH said...

hai abang artis..weewwiitt!

Edy Fee said...

style giler gambar bro....

Fiq Fikri said...

shafiqabdshukor:mr bean mmg nsem tpi..ahahah

Fiq Fikri said...

ciK LyndaWawa igUana:ahah xde batal puye..:)

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH Lhye nenek tukang makeup :P

Fiq Fikri said...

Edy Fee :ehheh btw thanks ye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...