Followers

Wednesday, August 3, 2011

Artis Pun Sempat Add Facebook Aku






tada!!!!
ada percaya bukan seorang artis yang add saya cehhh
lihat paparan dibawah,ada nampak tak sape perlakon tersebut??
kalau tak nampak sila buat tumbesaran

aku tak pasti artis yang add aku yang itu betul ke tak
sebab aku tak app lagi
malaz nak kawan sama artis2 ni
nanti kene gosip

setahu aku die ni perlakon gerak khas dekat tv 2 anak sarjen misai shah iskandar.tapi
yang add aku nama lain plak,mungkin nak privacy :)

sejak 2 menjak ni ramai plak artis yang add aku
dah buang tebiat!!
dah tak ade orang lain ke nak add pui~

Pastinya dia fake kot2



Ok yang ini tak boleh nak tipu2 sebb yang ini adalah benar Fatin liyana Asri
yang add aku,sebb aku ade chat dekat Fb die tanya pasal projek X yang dia masuk tu..

panjat boboi esoknya fatin reply ok bukan reply je add sekali,memang tak sangka
walaupun die bz pun tetap layan peminat cam aku yang selekeh ni



ada segelintir Rentis ni dah bergelar blogger pamous orang chat langsung tak reply
sombong giler,bukan aku nak ngorat kau pun kan
"aku cakap untuk diri aku sendiri"

jadi tak payah la nak bajet cantik sangat,nenek saya lagi cantik ok

Cik Epal lagi peramah kot,saya sayang cik epal sentiasa layan peminat die cehh

Abg Ben Ashaari pun ok dia tak sombong abg ben kacak lagi bergaya"ayat bodek"
kalau kita tanya apa2 dia reply je..

zoeyzauyah artis ni pun peramah giler!!! selalu bergosip sama aku
dia ni mmg pamous ade jugak berlakon dalam drama tamil..

jadi aku berani cakap kita tak dapat puaskan hati semua orang
kadang2 orang pamous tu Bz kan,
mana kita tahu die nak susu kan anak ke,memasak ke ape
je asal kan dia tak kacau hidup aku....

salam 3 ramadhan dan selamat beramal~

31 comments:

Fezul Fadhley said...

wah, artis add...

Cik Purple Pinkypuff said...

wow.. cayala..:D

miss Fyqa said...

Selamat Berpuasa... ^____^

sharifahzakiah said...

whoaaaaa :D u pun dh mcm retis kot. hik3

Fiq Fikri said...

Fezul Fadhley:yang atas artis tipu yg bawah tu ori kot..ahahha

Fiq Fikri said...

Cik Purple Pinkypuff:hehehe makseh :)

Fiq Fikri said...

miss Fyqa:selamat berpuasa jugak :)

Fiq Fikri said...

sharifahzakiah:jgn nk retis sgt..ahha nnnt keje gosip :D

Eien Mohmad said...

wahhh! beshh laaa (:

zOeY zAu YaH said...

pokcik melampau tau..ade hati ckp kite berlakon citer tamil..tapi takpe..kite suke rajnikhan..hensem kalah pokcik tau hahahaha...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Hahaha...sian nenek kne as pelakon tamel...hahaha...jahat pokcik...

ame elms ! said...

untunglaa . HAHA :D

Amirah Suhana said...

tau xpe...cik epal ngan abg ben memang selalu layan kerenah rakan2 blogger semua ! :)

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:xpe pokcik xpe pokcik muke cam pakistan kn :(

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):ahah ala,nak manja2 dengan nenek,nenek kan pamous :)

Fiq Fikri said...

ame elms !:jgn nk untung sgt aaggaga :D

Fiq Fikri said...

Amirah Suhana:kn...mereka2 walaupun pamous tetap layan peminat2 mereka cehhh

Rtp Farra Arisha said...

in my first impression, blogger famousssss mmg tak arrogant like u said before. malah lebih friendly kan :))

..hizamirahim.. said...

tahniah.
siap retis add tu.
:B

[k]o{q}i[n] said...

takut aku tgk blog retiss... pageview je pun dh wat aku terbeliak... seramnyewwww...

♥ cik_farah ♥ said...

hikhikhik..
pemes leteww.. :)

cik EPAL said...

fiq fikri kan retissss :D

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:yuppp dorg mmg peramah,kalau ade ape2 nk tye dorg mesti reply

Fiq Fikri said...

..hizamirahim.. :ahaha yg ats skali retis palsu..bawah tu yg ori :D

Fiq Fikri said...

[k]o{q}i[n]:thu xpe kn lagi2 abg benn,,,mmg byk la page view die..

Fiq Fikri said...

cik EPAL:ahaha cik epal dtg singgah blog saya..terharunya...wink wink!!
byk kali cik epal singgah :makaseh :D

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kelas ko pokcik....dh glamer dh...

LyaLuna said...

bloggrz otai skunk mmg ramai ta sombong daaa >.< bguz la kn kn kn

http://yanadimple.blogspot.com/

Dianaa said...

Untung la org pemes add dia :p hihi! xD

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):ahhah jauh lagi perjalan pokcik ni baba :D

Fiq Fikri said...

LyaLun:yup ramai yg tak sombong lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...