Followers

Monday, August 1, 2011

Ingin Rambut Stylo?? Guna Dot Dot Dot






Hye reader!! yang sentiasa baca entry2 aku
kalau ada la kan,kalau tak ada buat2 ada..
hari ni 1st day kita berpuasa ape macam ok tak???
ada yang terkorek hidung tak??

ok raya lagi 29 hari lagi ape kata aku bagi tip nak rambut yang stylo dan bergaya
aku belajar ni dengan cikgu yang bertauliah
dijamin terbaik dari ladang...

kalau nak guna tip ni,adik2 jangan la malu2 pulak kan
kita buat bodoh jew,buat cam rumah kite sendiri
"asal boleh"

Ikuti latihan2 dibawah,amalkan setiap kali singgah ke
tandas awam..


anda semua perlu berhati2 ye apabila menggunakannya,sesapa yang tiada
mesin pengering rambut dekat rumah,boleh mencuba pengering 2in 1 ini
semua nya ada di mana2...


Lihat la hasilnye,saya sangat berpuasa hati sebelum ni rambut
saya tidak bermaya,sekarang lihat la...


kini rambut saya sudah lurus dengan bantuan mesin pengering 2in 1
ko ada??


 Muka kegembiraan apabila duduk dalam tandas selama 30minit 
sangat suka dah suka =,='''

jadi mana yang rumah tak ada pengering rambut boleh la pergi cari dekat2
tandas awam yang berdekatan,pasti kan tandas yang anda masuk
adalah free,

kalau masuk tandas yang berbayar 20posen
dah tak berbaloi lagi,seperti masuk ke kedai salon
pui!! 

jadi selamat beramal dibulan puasa al mubarak ini

42 comments:

AMIRUL said...

sengal la kauuu ni! kalo org msuk kan, dye ckp "ape kejadah budak ni wat, ksian aq tgk,ish3.." :P

-XaXao- said...

ahaha cool la kot. :P

miss silent said...

entry ni mengundang gelak tawa lepas buka la sial! haha

jackieKOH said...


haha..sengal..kang kena ban pulak masuk tandas awam~

Blog rasmi : ini jacksky.punya! Blog

AkuTetapAku said...

betol2 punk haaa

myravea said...

Mak aii..sengalnyee!hahahaa... :p

MAISHARAH said...

hahaaa,,nice!!stylo n terbongkar rahsia kakaaka..!

terpacak habis r rmbut huhu..~~

k e y r i said...

sengal

pudenz said...

lol...
mmg style la bro..
haha...
the best kot...

Adam Haiqal said...

asal muka bangun tido je..HAHA.

Azuree said...

Soo Kool HAHA XDD

Fiq Fikri said...

AMIRUL:ahaha peduli sama org,mereka2 tak thu ape kecantikan ahahah :P

Fiq Fikri said...

-XaXao-:yeahh vveriiyyy coool :D

Fiq Fikri said...

miss silent:ahahha jgn la bace..nnt mengudang skit jtung plak ahhah :d

Fiq Fikri said...

jackieKOH:huhuh xpe xkn mungkin :D

Fiq Fikri said...

AkuTetapAku :sepruh punk je ni..:D

Fiq Fikri said...

myravea :eheh ape yg segala??

RyuTsubasa said...

Hahahaha~! Tak terfikir pulak pengering tangan boleh jadi pengering rambut ya? hahahahha!

Fiq Fikri said...

MAISHARAH:tula pasal terbongkar rahsia rambut ku..:D

Fiq Fikri said...

k e y r i:sy pasti awak akn cuba ahha :D

Fiq Fikri said...

pudenz:ehhe thanks jgn ckp jew jum cuba sama2..:)

Fiq Fikri said...

Adam Haiqal :ni muka kepenatan seharian puasa..:)

ღ p!nk veLvet ღ said...

baru tau rahsia d sebalik rambut kekaguman itu, hahaha~~

Rtp Farra Arisha said...

u got smart idea. rasanya bro fiq kot org pertama yg buat mcmni? ye takkkk? hahahaha. it seems funny but if it's ok with u, just go on with ur wayyyy! hehe.

i am ain said...

saya keringkan ketiak dengan mesin ni. hahahaha :P

k.h.a.l.i.l.a said...

hahaa.... x pasal2 gelak sorg2 memalam bute gini

zOeY zAu YaH said...

ni keje pokcik upanya kan?

Fezul Fadhley said...

hohoho creative lah sgt!.. :p

Mohd Khairi Khadzir said...

haha.. klau tandas tu xde org boleh la. klau tndas RnR memg xley..slalu je ade org..hahaaha.

arim said...

owh..ssh nk buat gak sbb bkn semua tndas ade pengering rmbut 2 in 1 tu .
kene rajin2 cari..

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ:rahsia ku kini milikmu..ahhahah

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:yeke fiq yg pertama buat cam ni?ahahh kene msuk tv ni :D thanks

Fiq Fikri said...

i am ain;bg ketiak yg berbulu boleh la keing gune ni..

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a :xpe bulan2 pose baik untuk kite gilak2.sampai makruh :D

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH: ini la kejaan saya apabila kedai saloon tutup ahahaha

Fiq Fikri said...

Fezul Fadhley:kreatif kn saya ahahah

Fiq Fikri said...

Mohd Khairi Khadzir:ahahha kite buat cam rumah kite jew..dorg mne thu pasal fesyen ahah

Fiq Fikri said...

arim:kalau nk cri,gi tempat seperti shooping kew..kalau dekat2 tepi jaln xde kot

Eazy Izzuddin said...

ramai nampk orang buat macam tu kat toilet...
xD

sharifahzakiah said...

oitttt tak senonohhh kotttt....lmpang mahu ?? Grrrrrr

Amir Naufal said...

sory lmbat komen..
x silap aku..cik epal pon add ko kan??
perghh..mmg hot la ko kan???;;:P

Edy Fee said...

jimat elektrik kat umah pkai yang tu.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...