Followers

Friday, August 19, 2011

Lelaki Hebat,Yang Mana Satu Maria Elena Dengan Hana Tajima?



Salam semua reader,hari jumaat
hari ni aku nak tergelak besar tengok video ala2 hana tajima sama maria elena
terbaik la bro...
video telah disediakan

aku mengharapkan dimasa akan datang 
rakyat malaysia boleh menonjol kan lagi bakat2 atau aksi aksi seperti ni...
memamg lawak gilller..."ayat cam haremm"

Aku tak sabar  nak tengok
lepas ni aksi ape yang dorg nak bawak ni..


sapa boleh bagi tahu sapa kah gerangan ketiga3 jejaka cun tersebut??
bak FB dorg aku nak suggest lagu lain plak ni :)


Yang ni tak boleh blah masing maming...


Wahhh..
paling lawak yang ni..my Fav

Ok puas?aku sudah puasa gelak..putus usus aku ok
jadi mari kite ramai ramai pakai tudung seperti mereka baru napak cun melecun :)
guraw2...


11 comments:

AsyieqiN Rkey said...

blh pengsan ketawe..kakhakhakhka

love bunga querida said...

mcm kutuk je ...

lalalulu1457 said...

-_-'

love bunga querida said...

mcm kutuk je ...

Black Winter said...

haha. mcm2.

puteяi ʓαняα said...

hahaha. kelakar

::FAIZ FARISH:: said...

astagfirulah...

Rtp Farra Arisha said...

terkaku..but let they go with their ways..diorg pun ada feel jugak..but once tengok video tu..ada scene yg sgt klakarrrr. bahahahaha.

Nyamuk Terbang said...

wahaha putus urat kentut

Azri Fathurrahman said...

hahahaha . diorang ni memang bongok gila .... ni FB geng diorang gak , sume video camni ada kat situ http://www.facebook.com/syed.ejam ... sengal yang abadi .. :D

luqman zakaria said...

tak leh blah la dorang nih..kat fb dah byk tersebar vids dorang nih!!aigoo~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...