Followers

Thursday, August 25, 2011

Jefferson Raya Tak Raya La Jugak



wahhh tak beraya la dengan baju dan seluar jefferson
perhhhh sodih!!

sapa yang ade seluar lebih sila sedekah dekat aku,yang penting Jefferson
nama lain tak nak..semenjak bulan puasa ni seluar sebelum ni
dah ketat padat,senak ko jah...

baju aku semua banyak yang dah kecik,sapa yang nak beli sama aku sila PM
aku jual mahal sikit berbanding harga asal
setuju!!!

dekat bawah ni aku ade contoh2 baju jefferson dekat Jusco Bandar Melaka
semua memang cantik la..murah2 plak tu

baju 2pasang Rm50 seluar jean 2 pasang Rm100
murah giler kan jeless!!!

Jefferson kalau tak silap aku tiap2 bulan ade je baju baru,semua fesyen2 lain la
kalau tak caya sila la pergi,memang gile bayang la kau gi sana

aku dah nak muntah berkali2 masuk sana tak ade beli ape2
window2 jew...:)









Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin

10 comments:

zikeryhassan said...

peminat jefferson gak anda eh

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wowww...jafersson ok!!! kat midvely ade kot...

Amir Naufal said...

aku ade jugak baju sama seluar jefferson..semua dah tak boleh pakai lagi..ahhahaha~

cik EPAL said...

ni entri iklan ke? hehe

Ku Azhar said...

hehehe lagu fav ku 2.. :D

Edy Fee said...

JS crazy jugak kew.
yup kat penang tengah sale sua 2 pasang seratus

ame elms ! said...

hey Jefferson . *lambai lambai dari luar kedai* -.-

Rtp Farra Arisha said...

jefferson's designs and fashions mmg cool kan :) slalu ada sales!! tak rugi klo beli :D

LynN LoLa~~ said...

hehe macam kat kbmall plak. mane penah berubah style baju2 dalam kedai nih even raye pon

btw, slmt ari raye in advance!

luqman zakaria said...

yeahh! jefferson mmg byk pakaian yg best2..tapi kalau beg dieeeee..sumpah semard!! suke suke!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...