Followers

Monday, August 8, 2011

Sopan Gitu Shoot Bulan Puasa





Hye Pembaca selamat berpuasa ok!!
hari ni aku mahu kongsi sikit gambar yang aku shoot sendiri
pada hari sabtu yang lepas..

ingat aku tak ada bakat ape
semperna bulan ramadhan pakaian ala2 nenek kabaya
baru la sopan ayu je tengok...

sebenarnya aku sama amir naufal temakan 
faradiela photoshoot untuk kelas Macha and the geng yang masuk sejuta Impian dekat Tv3 tu..
ade tengok tak??

Photoshoot ni mula dalam jam 3 sampai jam 6
memang penat giler,aku plak yang penat kan mana tak nya aku la PA si fara :)

ok2 jangan buang masa
selamat menonton gambar yang ditembak oleh aku :)
.
.
.


Siap la bagi tahu Bini :)


 Dea Cinta bkn mee cintan~



Sory kali ni gambar amir tak ade :)
yang abg botak tu green adge die yang selalu tye bila nak shoot si fara..
impian die dah tercapai cehhh~

Akhir kata :Bila blog aku nak masuk remaja ni~

33 comments:

Amir Naufal said...

boleh tahan ko shoot..ade bakat...x lama lagi boleh ganti aku..ko shoot aku lak..aku jdi model..haha..:P

Amir Naufal said...

n..x lama lagi msuk la blog ko kt REMAJA..mesti punye..aku gerenti..good luck beb

Amir Naufal said...

n...selmat bekerja esok ye..hehe..

Ajiera said...

WOAH, AHMAZING :)

Hans said...

wah
cantiknya model2 tu

Nyamuk Terbang said...

pergh photogprapher

Nur Hamizzah said...

nice shoot

ღ p!nk veLvet ღ said...

chanteqnyer si farah tuh ... baju die pon chanteq :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

meletop picture ko fiq!!!!

zOeY zAu YaH said...

amoih2 nk lwn abg amir ye pokcik? kemain tau..hehe

laskar pelangi said...

cun cun!

tak lama lagi msuk la tu dalam remaja..he3

fairuz said...

bile nak photoshot lembu aku ni? kbai hahaha

♥ MISZ hazNie said...

la...xjoin shoot kew???

Edy Fee said...

ambar yng ditembak..kahkah takleh blah ayat
hurmm model cantik..shoot pon cantik!

Eien Mohmad said...

seriously niceeeee (;

jackieKOH said...

x lama lg masuk r remaja ~~~

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:ahhah ko jdi model mesti hot..
isyallah ade rezeki aku msuk la remaja ahah

Fiq Fikri said...

Ajiera:huhu thanks ye

Fiq Fikri said...

Hans said:yupp mmg ctik..jgn tergoda ahah

Fiq Fikri said...

Nyamuk Terbang:ahah tak la sys just suke2 jew..amik gbr

Fiq Fikri said...

Nur Hamizzah:thanks ye :)

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ:cantek kn.huhuh

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A:ahahha aku tak sehebat amir..mne le meletop.:P

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:ahha xde la i tak suke lawan la :D

Fiq Fikri said...

laskar pelangi:isyallah doa2 kn fiq ok :D

Fiq Fikri said...

fairuz:ahhaha aku bru je shoot lembu aku :D

Fiq Fikri said...

♥ MISZ hazNie:saham dah jtuh xpat la nk join shoot.:D

Fiq Fikri said...

Edy Fee :ahahha thanks wea,just suke2 jew..tak thu plak ctik tmbakan aku

Fiq Fikri said...

Eien Mohmad:thanks ok :D

Fiq Fikri said...

jackieKOH:cer citer bila mau msuk remaja?aahhaha~insyallah ade rezeki msuk la

Rtp Farra Arisha said...

pretty models!!
send my love to her..hehe <3

MIRA MOLINA STARS SELECTION said...

cantik gile..:) byk sgt33 berbakat:)))

keeep it up k

syiqah shahar said...

dy x tanye ke bile nak shoot noura? hahahaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...