Followers

Tuesday, September 20, 2011

Apabila Dada Lelaki Berbulu



Mintak Maaf sangat2 badan saya mmg tak cantik,tapi tapi
tapi....ap boleh buat dah aku kuat makn..


Apabila dada anda berbulu
wanita dikecualikan dalam ketegori dada berbulu,aku utama kan bagi kaun lalaki yang 
gagah perkasa.

tetibe nak buat entry yang ala ala 18sx
ada tak yang terpikir aku akan update entry sebegini rupa?

aku tak 18sx macam orang lain,aku sopan je...."sopan sangat"

yang penting dada saya bersih dari sebarang bulu bulu kerinting ni,
kalau aku ad bulu dada comfirm Prof Madya A. Razak Mohaideen amik aku berlakon jadi big foot
untungla sapa ada bulu dada..

 isu lelaki dadanya bersalutkan bulu bulu emas,ada perempuan suka tak?
ni la sebenarnya aku nak tanya!!!Perempuan suka tak?

Lehah anak mak jemah: Suka Like Like
Siti anak kak tipah: Tak suka Unlike

jangan tipu,suka cakap suka jangan malu2, dalam blog saya tak ada erti malu punye!!!

seksi ape badan berbulu,aku pernah baca satu artikel mengatakan kebanyakan perempuan suka lelaki yang
berbadan bulu"bukan kuih bahulu",seksi katanya..

Betul Ke?jadi mengaku cepat jangan segan sama saya..

tetibe!!
isu bulu dada semakin menjadi2 dalam entry ni,ok aku nak abis kan citer
tak nak lama2 nanti wanita2 dekat luar sana baling aku sama botol kaca
sebab tak suka ini isu!!

Dada Bebulu Seksi apa....

58 comments:

FASH said...

haha..klakar..
http://takdircinta-fash.blogspot.com/

DanieL AdiE said...

Ko kempiskan perut kan untuk pic 1st tu kan??

Syafiq said...

yucks!!! geli dowh!!

x matang sungguh....bulu ketiak pun dah hilang....

haha!!

EeMy-g0od-go0d said...

haha.. sexy doo.. aik ? mak jemah sye un kaw sebut ? wahhh

Alya Esprézzo™ said...

HAHHAAHHAHAHAHA..opsss cekcinyaaaaaaaaa fiq, hahaha alya tak suka lelaki berbulu..eiyuww T_T

OneNie said...

amboi2... hang ingat tak dak bulu tuh hensem ka? hat ada bulu tu macho..! hahahha fiq...fiq.. macam2 entry hang nih..

syapik naser said...

hahah ~ perempuan suka lelaki berdada bulu ?? haha,,,

Edy Fee said...

kahkah takut gak kne baling ngan botol kace ye

laskar pelangi said...

auwwww seksis

Memori Kekasih said...

I DONT LIKE...semak jek rase...hahaha...

Fiq Fikri said...

FASH:lawak ke?serius ok ahahha

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:adie ko sje je kn nk boikot aku ahahaha

Fiq Fikri said...

Syafiq:geli ke?nk geli ape lelaki pun nk geli ahahha

Fiq Fikri said...

EeMy-g0od-go0d:ahahhaha yele tu hye mak jemah

Fiq Fikri said...

Alya Esprézzo™ :tak suke ekk?malangnye lelki badan bulu ahaha

Fiq Fikri said...

OneNie:ada bulu dada mcho ekk?bru thu ni ahaha

Fiq Fikri said...

syapik naser:perempuan suke la,boleh buat tidur dada tu

Fiq Fikri said...

Edy Fee:ishh takut la nnt keluar mne thu org bling aku sama botol ahaha

oPiE iSa said...

Alahai, kurenglah yg berbullu-bulu ni... Hehehehe... Mungkin macho dimata, tapi semestinya bukan lelaki yg diidami. Hehehehehe!

My Latest Entries: Cantek VS Kureng Cantek & Padah Ketawa! takboleh berhenti Pula!

Fiq Fikri said...

laskar pelangi:mcm ni seksi?gbr bwh tu yg seksi ok :p

Fiq Fikri said...

Memori Kekasih:wahhh don like semak ekk?ermmm nnt pandai2 la cri :D

Zac Rega said...

HUHU . ngerti dong , second pix amalah menyeramkan . seperti mawas baru bercukur . tq :)

Rtp Farra Arisha said...

tidak mahu kasi sebarang komentar..ahahahaha.

ღ p!nk veLvet ღ said...

ingat lagi memule kapel dulu ... terus tanye inchek bf ade bulu dada x? sbb kalau ade, confirm nak reject, hahaha~~

alhamdulillah tade, x mmpi ngeri dah rasenyer, hahaha~~

[k]o{q}i[n] said...

terpulang atas individu...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

bulu itu seksi...

eszyamin said...

haha bulu berdada..

ken karin said...

SUMPAH AQ GELAK GULING2!!

..Bai.. said...

auww...auchh~seksi punyerr~haha

Fiq Fikri said...

Zac Rega:ahahha yg 2nd tu jgn ckp la..aku tgk pun seremmm

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:no komen ahah anda sudah komen :D

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ:ahahhah tgok bulu dada dulu ye demand ahahha

Fiq Fikri said...

[k]o{q}i[n]:yuppp ikut masing2 punye pilihan

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):bulu plak seksi,pokcik lagi seksi la ahahah

Fiq Fikri said...

eszyamin:ehhehe dada berbulu euuwww

Fiq Fikri said...

ken karin:ahahha jgn gelak2 nnt putus urat

Fiq Fikri said...

..Bai..:seksi ke,terasa diri ini kembali muda ahahha simple2

Terbang Bersamaku said...

tak suka, sbb nampak mcm serabut...huhuhu..

zizidiazora said...

Fiq, first time nk turunkan komen yek... sorry nk kene kenal tuan rumah dulu baru leh komen, hahaha.. anyway samada berbulu-bulu atau bulu atau tak de bulu itu semua atas mata masing2. setiap orang punyai citarasa masing2 but for me... bulu2 tak nak ah. geli hahaha.....

Aman Ibrahim said...

bulu itu seksi.. setuju dengan pojie~

Fahmi Piruz said...

haa..bulu itu bagus untuk protection kot..hahaha.. *ttbe

Izz Latif said...

Fuyoohh~

Abg Geek berani seyh !!

haha...

Dunia Pelangi mista panda said...

Kau tak photoshopkan dada kau tu.
Macam ada udang di sebalik batu je kau buat artikel ni kan hihihi ;]

Fiq Fikri said...

Terbang Bersamaku:AHAHHA tak suke plak,:D

Fiq Fikri said...

zizidiazora:ahaha xpe lepas ni boleh dtg blog fiq lagi ye ehehheeh

Fiq Fikri said...

Aman Ibrahim:ahahha yupp ade bulu mmg seksi!!

Fiq Fikri said...

Fahmi Piruz:ahahhah!! boleh jadi jugak ahah

Fiq Fikri said...

Izz Latif:ahahha xde la just suke2

Fiq Fikri said...

Dunia Pelangi mista panda:ahahhaa xsempat nk edit2,
lagi stu udang diseblik batu?apakah?
tak suke ke,

Adit Iezwan said...

terpulang pada citarasa masing2 tp ikut soal selidik ramai yg suka sebb seksi ngeeeeeee....

AMIRUL said...

tak ku sangka kawww sebegini ruponyer!! xseksi .. (^_^)

myravea said...

Uwaa..nak menangis rasanya kalau encik masa depan seperti gambar kedua tuu..phewww

Mie Hishamuddin said...

err.....mimpi ngeri la jwbnye..

Adit Iezwan said...

terasa den ... dada i berbulu

Maya Lisa said...

TAKNAKKK !!! BLERKK ! BLERRKK !!

Mulanya disini...... said...

bulu???? alahai baru terbaca....
jgn tengok dada saya.. Kbai!!
hahaha

Mieroal Amieroal Ramly said...

mak saye cakap,ka;o lelaki tak de bulu kaki macam pondan ^.~

Lisa Nurulain said...

lebih suka lelaki yang dada tak berbulu ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...