Followers

Monday, September 26, 2011

Big Bang Lagu Terbaik Di Telinga Buat Masa Ini




Walaupun lagu ni sudah lama,tak lama la jugak kan,tapi dekat telinga aku aku ni
masih baru lagi,sedap je dengar!!


Ada yang minat Big Bang?ada yang tak kenal big bang?
tipu la kalau tak kenal,sebab big bang ni antara kumpulan yang tak kurang hebat,dan pamous
kalau sebut nama kumpulan 2pm,super junior dan big bang mesti orang kenal
dorang ni kira setaraf la jugak!!


kali ni lagu kesukaan telinga aku,sapa yang tak suke sila cari lagu mak Joyah janda anak sepuluh!


lagu ni best,kalau dengar dalam kereta mesti melayang2"plak dah kan"
apa2 pun aku suke lagu ni,

macam sweet pun ada,lagu ni nk best lagi dengar waktu malam terus tak boleh tidur
Tonight!!

22 comments:

Rtp Farra Arisha said...

video clip nya yg menarik....:)

zizidiazora said...

Best2...sesekali layan gak lagu2 korea.hehe..

Anasyg said...

seung ri hyung !

♥NuR SyAFiQah♥ said...

minat big bang jugak lah..
tp lagi minat dgn 2pm :)

Zam Ijam said...

suka lagu ni, suka melalak lagu ni , tp xtawu ni lagu BIGBANG . *agak2 kejam x?

Syafiq said...

VIP....nama panggilan bagi Fan Big Bang...hehe!!

Lelaki Ini said...

errrr...
lagfu baru siti pun tajuk tonight!
best juga!
hehehe

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:kan HD lagi jeles tgok :D

Fiq Fikri said...

zizidiazora:cehhhh layan jugak ye nnt beli cd kpop plak

Fiq Fikri said...

Anasyg:apakah itu ehehee

Fiq Fikri said...

♥NuR SyAFiQah♥:yeke?2pm pun ok gak rancak

Fiq Fikri said...

Zam Ijam:ahahha sekrng sudah thu kn?hehheheh

Fiq Fikri said...

Syafiq:kenapa aku tak thu citer ni?ahahahhah

Fiq Fikri said...

Lelaki Ini:kagu siti tak boleh lawan lagu ni kot kot ahahhaha

Razil Tahir said...

Saya minat FT Island jer... huhuhu
tp lagu big bang layann la gak... :)

::cikjuju::◕‿◕ said...

saya suke daesung!!!

zOeY zAu YaH said...

hensem T_T

fadlisabri said...

Sedap lagu nie...
Ape2 pown 2pm ttp di hati!haha...=)

Hizami Rahim said...

big bang memang best. :D

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

first time dengar..ermm..not bad jugak lah..layanzzzz...

ayuna ayuni.. said...

k-pop mmg best...!!!

aku pon dah terminat kot...~~~

:)

Ct Arina said...

big bang orait jugak. tp setia saye hanye pade 2pm. heh =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...