Followers

Thursday, September 15, 2011

Blog Lelaki Geek?Apa Maksud "GEEK"



yeahhhh salam reader!!!
hari ni entry pasal lelaki geek yang sangat poyo gilak!! ada yang nak marah?meh aku sekeh!!

sebenarnya dah ramai tanya fiq ap tu Geek??atau Lelaki Geek nama blog saya lerr...
aku kan lelaki terpaksa la letak "Lelaki" dan "Geek" diambil dari dalam rancangan Beauty and the geek




aku memang suka sangat tengok cerita ni dulu..
dalam cerita tu nanti,lelaki yang Geek tu sedikit demi sedikit akan berubah imej mmg kacak
gilak!!dengan bantuan perempuan cantik tu..


Dan geek tu jugak membantu 
perempuan yang cantik lagi bergaya,menjadi seorang yang bijak,dan bukan hanya cantik di luar...

dalam cerita ni ada sedikit kene sama aku,sifat Geek
kenapa la boleh ada citer macam ini ye....kalau tidak aku tak terpikir nak letak nama
blog aku ape thanks!! beauty and the geek ko la sumber ilham ku!


"Geek" NERD,SMART,PEMALU,TIDAK BERSOSIAL,LURUS,Lebih suka duduk dekat rumah,
Tidak Berkeyakinan untuk Bercakap sama wanita malu la konon!!


Tapi sekarang Nama Lelaki Geek tu bagi aku sekadar nama,
tapi dalam diri aku ada lagi Geek tu,adalah sikit sikit sikit dan sikit...dan sampai bila
aku nak jadi orang yang selalu kena buli!!??
dicaci??

aku bukan maling kundang,yang lupa daratan aku sedar sapa aku dan mana aku berada sekarang

semua orang boleh berubah,tapi bukan berubah jadi maling kundang yang lupa daratan!!!
sekian berita Minal Fm....


:'Aku Tetap Aku,Awak Tetap Awak

34 comments:

iyka syafika said...

ooooooooooo...bgtu ka??

Fiq Fikri said...

iyka syafika:ehhehehe yola betu :D

penaberduri said...

ooOOooOOOoo..

ღ p!nk veLvet ღ said...

slame ni dok tertanye2 gaq ape 2 GEEK, now baru tau, ahaks~~

Paris Hilton (M) said...

alkisahnyerrrr

OneNie said...

baru aye tau.. hehhehe

nureenina said...

oo~ macam tu upanya~ ingat an apela geek uh

Noorsha Muhamad said...

oo..da agk amik dr cite tu..dkt astro kn..xpnah tgk full cite tu..

pudenz said...

yeah..
go brother geek.. hoho..

DanieL AdiE said...

People do change...

Ko dh byk berubah..

*erk...aku kenal ko lame dh ke??

Fiq Fikri said...

iyka syafika:yola mmg gitu ehheeh~

Fiq Fikri said...

penaberduri:ooooooaoaoaoaooa eheh thanks singgah~

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ :ahahaha kenapa tak tye fiq je :D

Fiq Fikri said...

Paris Hilton (M):alkisahnye terjawb sudahh :D

Rtp Farra Arisha said...

u're geek yg super cool ;) hehe.
good evening then!

Fiq Fikri said...

OneNie :huhu sblum ni tak thu ke :D

Fiq Fikri said...

nureenina:huhuhuhu itu la maksud nye :)

Fiq Fikri said...

Noorsha Muhamad:yupppp!!! kene tgok full mmg best dan hebat!!

Fiq Fikri said...

pudenz:ahahaha tx wei :D

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:ahahaha adie kalau ko tgok aku pun dah thu,tak yah kenal lama2..huhuhu

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:ahahahah tx sgt2 adik comel!!!!

Chenal said...

slalu kna buli ka dulu2?
KITA BULI BALIKKK!

Run Away said...

.../salam kenal..;d

Run Away said...

.../salam kenal..;d

Run Away said...

.../salam kenal..;d

ishiko said...

ni salah silah belog ke hape, hehee

hafrawiey ozakawa said...

ermm.but for me..geek is do not like to be fashionista..betul ke???

rozeeta rashid said...

tak macam geek pun awak nih. haha.

Fiq Fikri said...

Chenal:ahahhahah budk2 dulu mmg nakal :D

Fiq Fikri said...

ishiko:ahhahahha yola salah silap blog jugak :D

Fiq Fikri said...

hafrawiey ozakawa:yuppp!! mmg betul dorg tak suke berfesyen..

tapi saya dulu mcm itu jugak

Fiq Fikri said...

rozeeta rashid:ahahaha ade la sikit,ni mesti tak bce betul2 kn ahaha~

syafiq safuan said...

saya berminat pakaian macam ni

Abdul Rashid Bin Mohamad Daud said...

saya ingatkan lelaki geek tu ada maksud yg kurang sopan...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...