Followers

Wednesday, September 14, 2011

Header Untuk Kekasih "Cik Pelangi"


hye hye selamat hari raya semua yang mengenali diriku
dan selamat hari cuti untuk aku pada hari ni,
cuti atau nama manja poteng sebab2 tertentu~

malam itu hari aku dah bosan sangat, tetibekan datang plak idea nk buat
header sepupu aku ni Cik Pelangi"bkn kek pelangi atau sama waktu dengannya"

rasa buat header ni macam senang bagi aku,padahal cincai je ni
tapi cantik plak aku tengok cun sahaja dengan cik pelangi bergaya ala2 hot Diva 
kononnye...

header ni aku menterap kan unsur2 cincai buncai dan ini hasilnya
terjadi la Header cik pelangi yang tak sberapa nk pelangi ni..

ini saja yang aku mampu buat,tak tahu yang pro2 punya lagi.
lagi la cantik,akunye simple2 je "sapa la kita kan"


Background Header pink ko joyah




background Header putih sesuci lebaran macam blog aku.

header ni aku buat suka suki je bukan untuk dijual,kalau aku rajin aku rayau2 cari
orang,cari blogm cari gambar yang cantik2,gambar yang memudahkan kan aku untuk potong
sahaja~

saya ni rajin orangnya nak upah!!!
boleh buat menantu boleh memasak,boleh mengemas,boleh ap2 aje"tetibe market plak kan"


:'saya hanya mampu tersenyum dan gembira "tetibe jugak"

16 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

hahaha...nampak plak keperekpuanan sgt aku kat situ...hahah...anyway mekasih yow!!ade masa buek lagi..den oke jer.mahahah

GiGi_ChAnTiq said...

woah!!!
nk!!nk pnampar!!hahhahah....
:P

aslann said...

bang nak tempah header 1 plsss. XD

Lelaki Ini said...

canteq!

DanieL AdiE said...

Sesuai dengan orangnye yg ceria...

♥ MS ♥ said...

"BOLEH BUAT MENANTU BOLEH MEMASAK, BOLEH MENGEMAS, BOLEH APA2 AJE?" hahaha. okei nanti kita suruh mak kita masuk meminang awak. HAHA :P

Hizami Rahim said...

haha.
tahniah.
semakin maju.
keep it up!

Fiq Fikri said...

::cikjuju::◕‿◕:ahahaha pink,ah ahh ade masa ak buatkn untuk ko lagi abahhha

Fiq Fikri said...

GiGi_ChAnTiq:awal2 dah mintak kn..tak bg lagi huhuhuh

Fiq Fikri said...

aslann:xpat la dik,abg tak pro sgt ahhahaha

Fiq Fikri said...

Lelaki Ini:thanks :D

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE :huhuh tahu xpe knn :D

Fiq Fikri said...

♥ MS ♥:huhuhu sila kn masuk minang~

Fiq Fikri said...

Hizami Rahim:elehhhh aku tak hebar mcm ko zami pro AKA otai ahaha

syiqah shahar said...

nak jugakkk

hafrawiey ozakawa said...

lelaki sgt baik hati utk buat header....nak jgk.!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...