Followers

Saturday, September 17, 2011

Pencuci Muka Dan Aku,Berkesannnn~



Pencuci muka dan aku,tak dinafikan la lelaki zaman sekarang dah boleh jaga
Kecantikan,kalah kak joyah

Perempuan mesti nak lelaki yang bersih2 kan,terutama muka tu,market
Kena la tinggi,kalau tak jaga kecantikan perempuan tak nak kot

Bukan dalaman je yang perlu cantik luaran jugak penting

“Ala2 lagu cantik luar cantik dalam cantik dengar sini”

Tak tipu la aku dah banyak guna pencuci muka,nak bagi hilang karat2 dekat muka ni

Aku mula guna pencuci muka sejak darjah 6 kot,aku gune sabun kambing
Dulu budak2 tak ada duit beli yang cop kambing!!sudah

Umur semakin meningkat macam2 aku explore,tengok2 iklan ada yang pencuci muka baru
Keluar,terus nak beli nak bersih kan muka kata kan.



Jadi bagi masa sekarang 2011 aku telah menggunakan uberman
Aku kena pukau wea sama itu promoter shopping,sangat mudah orang nak tipu aku
Jadi aku dah pakai pun pencuci muka tu,dan sangat berkesan kot kot
75% aku boleh bagi..

Kesimpulan,cantik dalam cantik luar jugak,tapi dalam aku masih tak cantik sangat
Slow2 ok smile.....

22 comments:

Amir Naufal said...

ada lagi 1..krim ZA ko..parut bintik ko da hilang kan..

ღ p!nk veLvet ღ said...

suke bau perfume uberman (tetibe)

Meow Aizawa said...

haha bole try neyh..hihi

zOeY zAu YaH said...

yeaa pokcik hensem !

Ara Nadea said...

aku nengok abg aku pakai ok ler jugak muke die tu..

nick dot anis said...

gud..walaupun da ensem tapi tetap nak ensem lg..haha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Wahhhh..babah laa ni cb pakai cap vaselline...nmpk ade perubahan...

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:ahaha yg itu rahsia kecantikan aku ahahhaa

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ:wahhhh huhuhu saya tak gune la perfume tu :D

Fiq Fikri said...

Meow Aizawa:cer try la mmg berkesan :D

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:ahaha bodek ler tuuu :P

Fiq Fikri said...

Ara Nadea:yppp ilang semua karat2 di muka :D

Fiq Fikri said...

nick dot anis:cehhhh,nk jaga kulit :D

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):babah ok ke gune tu?tak berminyak ke?

aneff.marhfiz said...

cuba cantumkn garnier ngan uberman , mana tau terus berkilat muka :D

Azri Fathurrahman said...

hahaha. aku suka gila baca entry kau bro. gila sempoi! XD

mista panda said...

Selama ni guna sabun badan je ops hihihi ;]

Fiq Fikri said...

aneff.marhfiz:ahahahah bertambh la karat2 di muka :D

Fiq Fikri said...

Azri Fathurrahman:ehehehe yeke makseh sgt2 sudi bace :D

Fiq Fikri said...

mista panda :aahahha sabun madi pun boleh :D

penaberduri said...

yup. ak gna uber-men start dia mula kuar kat pasaran lg. mmg bgus product ni sbb dia gna batu gunung berapi. kalu ko perasan, ad mcm batu kecik-kecik. bgus tuk kulit berparot, bertompok dn bgus tuk cerahkan kulit. seperti ak. hehe

::FAIZ FARISH:: said...

aku pakai yg murah je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...