Followers

Thursday, September 22, 2011

Sepetang Bersama Artis



untung la sapa yang dapat makan hasil air tangan artis kita ni
"zizidiazora"


Ada yang kenal tak?mungkin tak ramai kenal sebab artis ni
tak ada tunjuk identiti berliau kepada sapa2,cehh!!!


lagi satu kalau nak tahu sapa Zizidiazora,dia ni banyak kali komen
Daniel Adie sama Hizami Li punye blog,siap bagi hadiah cokelat dekat zami sama adie lagi classss ko jah!!


aku sama amir naufal diundang minum petang bersama Abg Zizidiazora
punya semangat lagi en zizi ni pelawa datang tempat keje dia ni,


ada minum petang special katanya!!
yeahh memang special, tekejut beruk dibuatnya!


tempat di rahsia,takut nanti peminat abg zizi  cari plak,


dekat bawah ni ada serba sedikit hidangan,yang dibuat oleh abg zizi ni
terbaik!!! wokkk!!

.
.
.
.
.
.
.
.

dekat sini tempat berliau bekerja dan tinggal cantik tak???ada tasik lagi
cun gilak!
.
.
.
.
.

nak jugak!!
.
.

Serius aku aku cakap tempat ni memang best!!,kalau photoshoot memang cantik
tenang je rasa duduk situ,

11 comments:

d_tieah said...

Perghhhhhhhhhhh.. Best gila!!! Makanan memang sedappppppppppppppp..

zizidiazora said...

ARTIS???????????
hahahahaha........

anyway tq for coming.

Memori Kekasih said...

wow...xnampak retis pun xpe...
nampak menarikkk mkanan2 tuh....

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

nak kenal ngan En. Zizidiazora juga la..Mana nak tau satu hari nnti di ajak nye saya juga pergi makan2 mcm 2 juga..mcm best je

ღ p!nk veLvet ღ said...

anda kejam sbb sy tgh lapar skang, uwaaaaa~~~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tensen babah..org laen yg beriya..org laen yg dpt dlu... *tetibe emo...

#k bai..

Rtp Farra Arisha said...

sedap! :)
makanan pun nampak mewahhhh!! :)

i can feel how peace the scenery of that place..mendamaikan..it is! :D

Syafiq said...

roti tu menggiurkan!! haha!

fadlisabri said...

Woww...bestnye makan!hehe

OneNie said...

cam kenal jerk sut baju yang fiq pakai.

Ajiera said...

Fulloh Fuyyoh, banyaknye makanan :O

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...