Followers

Wednesday, October 19, 2011

1st Time Bersama Tutti Frutti




nampak tak nampak tak muka aku dengan terujanya dapat makan tutti frutti mmg 
tak pernah makan,jakun sikit masa nak beli..

lepas ni rasa macam berminat nak makan lagi benda ni
walaupun amik banyak2 duit pun jalan,yang penting sedap i like!!!

Tutti Frutti ni pun aku beli dekat KL,tu pun beli bawah umah akak aku je ni
kalau dekat melaka tak ada lagi rasanya,

kalau sapa yang tahu tutti frutti dekat area2 Melaka sila hubungi saya.
nak sangat beli lagi,"jakun lagi"..

20 comments:

pudenz said...

huhu..ak x pnah lg mkn tutti frutti nih walaopon x jaoh ngn umah... xde mmbe maw teman..sume menghasut dgn "price" ... huhuu

Pojiepooh Abdullah said...

#untunglaa
lom pernah rasa lagi sebab mahal T___T

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

haah kate nye mahal...x mampu... *tetibe..

azurin ramli said...

melaka takde lagi weyhhh.tunggu aku bukak franchais kat melaka.aku bukak tengah tengah padang DP.wakaka

LittleGurl said...

yes amat JAKUN! hahaha

kite pon jakun jugak! first time makan mulut ternganga tangan ke atas sebab rasa dah ambek abes cipot dah tapi totally harga dah rm18.38. cis

YOUsoF said...

Aku lagi jakun bro sebab tak pernah jumpa dan rasa benda ni.. ;D

F U N F A B U L O S I T Y said...

sedap ker?

Rizal Murad said...

Walaupun lalu kat depan kedai tutti frutti tu bnyk kali mmg xpernah makan lagi...Ramai kata sedap termasuk harga dia...Huhu..

aien sowad said...

haha ! sme lha , tak pna mkn ag . mcm sodap jek

Eyda Syahida said...

mintak sikitttt... *kempunan*

SyafiQ aHaDin said...

sedap!!!!! nak satu. harus jalan ke KL sesama p makan tutti!

::FAIZ FARISH:: said...

cantik, maksud aku rumput blakang tu cantik

is_isaac said...

pernah sekali je makan, pastu tak nak beli dah..sbb mahal sgt! hhuu

aein pandy said...

pernah mkn dlu-dlu.. cup dier pon housing lama lg masa tu.. colour oren x silap.. isi aiskerim ngan tamak, siap toping bagai..sekali byar terhamak2 nk kuar wet.. terus insaf x beli lg..

Blogger bernama Zam ! said...

belom ade lagi tapi the end of this month , akan bukak kat bukit beruang melaka .

pstt: tak sabar nak boli

Rtp Farra Arisha said...

tutti frutti is the best one. it just look alike ice-cream, cuma bahan hiasan di atasnya membuatkan orang lebih berminat untuk beli..hehe.

laskar pelangi said...

sedap kan..? tapi harga pun sedap gak..kih3

Ain SSB said...

Femes ek tutti frutti ni kat Malaysia!

m0sHiE~ said...

TF memg sdap gler.!

wawa wadzir said...

sedap..tp agak mahal kan..hehe =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...