Followers

Saturday, October 22, 2011

Akhir Sebuah Cerita 3 Jejaka



Salam reader!!! 
hari ni hari last aku bercerita tentang melalui gambar
pasal 3 jejaka di Kuala Lumpur...

serius ye aku cakap kenangan ni aku tak akan dapat lupa susah senang semua bersama..
so sweet!!

setiap gambar yang aku masuk kan dalam blog  tempoh hari
banyak jalan cerita dia taw taw...

nak nangis je..cehhh ilang kejantanan aku dalam blog ni....

aku nak nak terima kasih kepada abg Syafik dan amir Naufal suami2 ku yang hampir gengster...

yang sudi teman aku di KL untuk tenangkan pikiran,dan aku happy dan terhibur
hilang semua masalah...


kenangan yang lepas kita simpan dalam hati ye adik2....


Ni la wajah abg2 kita,tersenyum lagi,ni mengambarkan kami semua happy walaupun
masing2 punya masalah...

Semua Gambar membawa seribu makna bagi aku so sweet kan...
ingat so sweettt........

13 comments:

sarah hanafiah said...

man in black .okeh semua gambar ohsem !!!! :))

Syafiq Ahadin said...

aku paham perasaan ko. Huhu!
pernah gak camni! Oh tidak. Rindu high school!

CiKsasaFynA said...

semua omeyyy

zizidiazora said...

ingat2...so sweet

si ngokngek said...

ya..betol2..kalau nangis hilang macho beb!!..ngeee~~

cantik gambar..tak tertahan tutti tuh..dah macam model KL jek..hahaha


wow mahal betol rahsia..heee
muka~~siniss

azah87 said...

nice pic.. :)

Blogger bernama Zam ! said...

senyuman abg Shawwal n abg Amir ikhlas , tp senyuman abg Fiq PALSUUU .bhahahah!

*kesan-kesan contest abg adie la nie .:)

NUR AZFARAH said...

sume muke fotogenik je...^_^

luqman zakaria said...

semard gambar!!! nice editing!

ayie said...

oh sangat kencing manis..haha

faizal mohd said...

dah macam boyband seberang dah. hehe :)

EYQASARA said...

smart pic~! :D

laskar pelangi said...

muka ala-ala model jer 3 org nie =D
muka market tinggi ni...heheheheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...