Followers

Tuesday, October 25, 2011

Anuar Zain Thanks A Lot!!!





Hye reader,ada baik ini hari?hope baik baik saja ye..
saya sayang korang...


pertama2 kali nye saya nak ucapkan terima kasih kepada anuar zain kerana sudi 
nyanyi kan aku lagu kau Bunga Cintaku ni,sangat best


lagu ni paling susah aku nak cari,sebab tajuk dia pun aku tak tahu,
yang aku tahu,dengar je dekat radio tempoh hari.


Semangat lagi aku pi cari lagu ni,akhir nya mendapat hidayah
dari akak dalam ofis aku yeahhhh!!!! dia pun minat anuar zain agaknya..


ok2 jum kita layan lagu Kau bunga Cintaku...


Jum Berdansa....

21 comments:

Qarl said...

myfav song dlm album abg nuar before dis

Oshin said...

mmg best gile lagu nih...aritu masa dtg pontian die buat show lagu nih..peh cairrrr

Mulanya disini...... said...

lagu ape bro??

Fiq Fikri said...

Qarl:huhuhu pemnit setia kn ehhe..lagu ni best gila

Fiq Fikri said...

Oshin:cehhh mmg best di dgr lagu ni..huhu hri2 dgr

Fiq Fikri said...

Mulanya disini...... :lagu kau bunga cintaku_anuar zain

faizal mohd said...

macam belum pernah dengar je lagi. tapi tajuk macam pernah dengar. huhu

Syafiq Ahadin said...

dalam hati ada taman. :D

Fara E's said...

nuar jain bebeh . haha

ch000tz axoera said...

ololooooo shomey dia nihh hehehe

Cik Yuyun Nadira said...

cair hati wa tgk anuar zain , haha !

zOeY zAu YaH said...

tak pernah dgr hahaha..

Amir Naufal said...

Di dalam diriku hanya ada satu cinta yang membuatku bahagia bersamamu..
itulah yg aku slalu dnga ko nyanyi setiap masa.huhu..
so sweet..:)

Fiq Fikri said...

faizal mohd:wei mesti dgr besh lagu die wookk

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:eee igt aku tak mampu eee dlm hti ade taman eheh

Fiq Fikri said...

Fara E's :yupp abg nuar bebeh :P

Fiq Fikri said...

ch000tz axoera:ehhe anuar zain mmg comel eheh

Fiq Fikri said...

Cik Yuyun Nadira :cehhhh cair tu huhuhu

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :nenek kene dgr la besh lagu ni :D

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:ahahha part tu yg paling besh la huhuhuh

F U N F A B U L O S I T Y said...

terbaiklah lagu ni...kalo kene nyanyi kat perhimpunan sekolah..kene miming lah jawabnyerrr..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...