Followers

Sunday, October 23, 2011

Betul Ke Aku Ada Iras Macam Mustapha Kamal??





Mustapha Kamal??ayah ku??
confius....

pasal mustapha kamal pun aku boleh buat isu kan..
mana tak nya isu ni melibat kan aku taw taw..bila orang berkata wajah ku iras2
mustapha kamal..."patut"
.
.

feeling artis sekejap!!!
walaupun sudah berumur tetap mantap mustapha kamal ni...

cuba tengok wajah ku ni,tak ada iras2 artis yang lagi muda ke??
acapan,maryypan...semua pan pan...kau bagi aku ye...

tak apa la yang penting,saya bergetah gitu...
.
.
.
Ini Dia Gambar Bukti
 Mustapha kamal umur 20 tahun..

33 comments:

DanieL AdiE said...

Ye ke>?

Xde la iras Mustapa Kamal..huhu..

Syafiq Ahadin said...

ada sket. tapi kalau ko potong rambut, takde!
anyway, cuba ko try kat myheritage tu. time zaman2 friendster. hehe! pegi cari muka ko cam artis sapa. Hehe! :D
cool! dah tua rupanya kau fiq.

sarah hanafiah said...

katna eh sama ?tang senyum lebaq kot ?hihi

ZWAN SABRI said...

a'ah ada sikit.. maybe muka hang macam mustapha kamal bila zaman hang tua nanti kowt.. lani aku tgk muka hang ala2 iras Iqram Dinzly.. HEHE

mynamealia said...

x sgt..sikit2 ada la..kekeke

faizal mohd said...

wah! macam mustapha kamal tu. ada peluang dpt awek cantik macam isteri dia. :)

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:tak ade ke adie?ahahahha betul2 la kau

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ahahaha ko yg pling byk kritik aku taw menci puji la sikit rmbut aku tu ctik bukn ahaha

Fiq Fikri said...

sarah hanafiah:itu yg fiq tak thu yg mne sama ahahha

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

gmbr yang kat atas ni je nampak nak iras sbb spect tu.hek3...gmbr lain xsama kot..

*ala comeynyer mustapha kamal pegang lion tu..hehe

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI:hhahaha nsem nye aku tua nnt huhuh,,,,

azah87 said...

lau dlm pic tu de la gak..
lau dah tgok byk pic awak lari gak ckit..
hehehe..
p lau nak ckp ank mustapha kamal leh a gak..
coz de la sama 30%..
hehehe..

Fiq Fikri said...

mynamealia:kan sikit je xnk byk2 ehhehe

Fiq Fikri said...

faizal mohd:ehhehe nk yg ctik aje,,yg sederhana pun ok je huhuh

Fiq Fikri said...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥:tu la fiq pun rasa sbb spek tu je kot huhuu

Fiq Fikri said...

azah87:aahah ank pun boleh kn..ehhheheh

Amir Naufal said...

Hidung dgn senyuman sama kot..
Kebetulan ko pkai spek..hehe

fiedaputeri said...

Mustafa Kamal tu hensem la. Walaupun dah tua.

Syafiq Ahadin said...

jap2. nasib baik ko tak cakap macam mustapha kamal atartuk. hehe!
ye lah. ko memang hensem.! :D

laskar pelangi said...

Hik3 dah boleh start g audition berlakon tu..gantikan mustapha kamal.hik3

zizidiazora said...

haah la ada sket2 kot. sipi2 jew haha... mak u kenan mustafa kamal masa mengandungkan u kot hahaha....

yaya_flanella said...

sort of XD

Rizal Murad said...

Hehe..ada la iras2x tu..Eh kite sebaya rupenye..

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:ahahaha mandai je kn.kebetulan je tu

Fiq Fikri said...

fiedaputeri:yuppp berliau mmg nsem

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ahahaha xpe ni anak die yg bergetah ahaha

Fiq Fikri said...

laskar pelangi:huhu tak pandai la ehhe

Fiq Fikri said...

zizidiazora:tu la mesti mak kita berkenan sama mustaph ko kot ahahaha

Fiq Fikri said...

yaya_flanella :D

Fiq Fikri said...

Rizal Murad:ehehehe wei igt umur aku bape?26 ahahha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mcm pelakon 3gp cite blue jee pokcik..hehehe...

*gurau jeee...

Khairiz said...

ada la iras sikit2 hehe

::FAIZ FARISH:: said...

hm ade iras skit kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...